YES ZWANGER!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!!!

IK BEN (WEER) ZWANGER!!!!!        
Had gister mn NOD, maar voelde me vanaf donderdag al een beetje "anders dan anders". Vanmorgen nog een hoge temp. dus wist het eigenlijk al bijna zeker!
Ik heb nml. 28 augustus een miskraam gehad van een zwangerschap van 7 weken. En over die zwangerschap hebben we 3 jaar gedaan!!! En dan nu in 2,5 mnd weer ZWANGER!!! Te gek!!!

En RW:gelijk een miskraam en bijna tegelijk weer zwanger!!!!Gaaf hè!!

Voor alle andere meiden: blijf moed en hoop houden! Ik  voor jullie!!!

Veel liefs Antoinet

Hoi hoi,

Wat een super leuk nieuws !! Ik wens jullie heel veel geluk voor de toekomst en een hele fijne zwangerschap en natuurlijk heel veel liefs  met  jullie kindje !!

Groetjes, Vlinder11

Hallo Antoinet, ik feliciteer je gewoon dubbel!! Ga er van genieten meid! Ik hoop dat je een hele mooie toekomst tegemoed gaat. En ik hoop ook dat 11 november een geluks- nod is, hahaha
groetjes Kim

Heey meiss! Super gefeliciteerd!!! Ga er lekker van genieten!!!

Liefs Ikk!

Wauw, wat geweldig zeg !!!!!!
Ga er maar lekker zorgeloos van genieten !!!
Groetjes, Merle

Hoi Antoinet,

Jemig, wat geweldig! Van harte gefeliciteerd!!! JOEPIE!!

Toevallig heb ik op 28 augustus ook een miskraam gehad. Tenminste, we kregen toen met 9 weken en 2 dagen onze eerste echo en bleek er geen hartje te zijn. Het bleek net als bij jou 7 weken te zijn geworden. Wat bemoedigend om te horen dat het dus weer snel raak kan zijn! Ik vind de weken en maanden erg lang duren, maar jouw berichtje doet me goed!

Heel veel succes met je zwangerschap!!  

Groetjes van Vennie.

hoi daar,

gefeliciteerd!
Geniet maar lekker de komende tijd.

Tamar

Terug
Bovenaan