yes zwanger!!

A

Anoniem

Guest
Na 9 maanden proberen en 1 miskraam ben ik zwanger. Vorige week was het een duidelijk zwanger. Ik ben ongeveer 7 weken zwanger.
Even een vraagj, Mijn man denkt dat het gevaarlijk is voor mijn zwangerschap om sex te hebben. dit is toch niet zo? Of toch wel?
Ik dacht dat het geen kwaad kan.
groetjes

GEFELICITEERD!!!!!

In principe is sex volgens mij niet gevaarlijk. Echter er zijn wel dingen over geschreven dus als je je er niet fijn bij voelt kun je het wellicht even zonder doen.
In het moeders voor moeders boek staat het volgende: sex is nooit de oorzaak van een miskraam maar kan wel de aanleiding zijn.

lfs ing

hallo welkom to the club haha
gefeliciteerd meis....

nou normaal is het niet erg , maar als je vriend / man er heel veel problemen mee heeft dan zijn er genoeg andere manieren om elkaar te plezieren.
haha het rijmde hihihi

groetjes van anna

hey meid...
van harte....
zou me maar niet te druk te druk maken...
het kan geen kwaad, maar sommige standjes zijn wat minder prettig..
dus zou zeggen, weer opnieuw uit vinden wat je lekker vindt...
spannend toch....
groetjes bianca...

Gefeliciteerd meid.. Welkom bij de club!!!

Groetjes...

7w1d

Hallo,

Ik heb in het begin ook heel veel bloed verloren en dacht een miskraam te hebben gehad maar dit was gelukkig niet waar, maar wij hebben toen besloten om geen sex te hebben voor de zekerheid ook al kan het geen kwaad, er zijn zoveel manieren om sex te hebben toch? ook dit is een leuke uitdaging geloof me. Ik wacht nu rustig af het kan elk moment, sterkte aan jullie allemaal.

Groetjes Tamara

39 wk en 3 dagen

Terug
Bovenaan