yes!! zwanger

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ben nu een week overtijd en al verschillende testen gedaan maar steeds negatief,maar nu   vandaag 2 positieve.wel lichte streepjes maar ze waren er echt.kan het niet geloven!!!ik ben volgens mijn berekening vandaag 5 weken zwanger.ik ben zo blij!
groetjes amanda

hoi hoi

gefeliciteerd met je zwangerschap
was het gepland?heb je er lang over moeten doen?
is het je eerste haha vertel wat meer over je zelf

groetjes

Gefeliciteerd!
Ik wens je een fijne zwangerschap toe!

Liefs Tineke

hoi patriciablut
ik ben 22 jaar en woon samen met mijn vriend die 24 is.we wonen nu bijna 2 jaar samen.ik ben eind augustus met de pil gestopt, dus we waren nog maar erg kort bezig.ik hoopte wel dat het zo snel zou gebeuren maar je verwacht het natuurlijk niet.we zijn er echt superblij mee!!!
groetjes amanda

Hi Amanda,

Van harte meid! We zijn precies gelijk, ik ook vandaag 5 weken. Ik weet het alleen al meer dan een week! Geniet er van he?!

Voel je al dingetjes? Ik heb last van rommelende darmen, gespannen borsten en licht misselijk.

groetjes Suza

Hoi Amanda,

Welkom op het forum! En natuurlijk van harte met je zwangerschap, geniet van die wonder, het is zo speciaal!!

Liefs Debbie

hoi suzaG
als het goed is ben ik morgen 5 weken of vandaag 5 weken en 1 dag.als ik vanaf de eerste dag van laatste menstruatie kijk is het morgen 5 weken.maar ik heb op babybrabbel de datumcalculator gedaan en die zegt dan dat ik gisteren 5 weken was.donderdag moet ik naar de huisarts dus dan weet ik het precies,maar het schilt maar 2 dagen.ik ben wel erg moe en ben soms misselijk,mijn borsten zijn een beetje gevoelig maar niet pijnlijk
groetjes

Terug
Bovenaan