YES! ZWANGER!!!

JAAAAA! Eindelijk is het waar! Na twee jaar!

Meiden, ik ben ZWANGER!!!!

Hopelijk geeft het jullie hoop. Na 3 clomid 50gr. kuren is het nu dan eindelijk gelukt met de eerste 100gr. kuur. Vanmorgen kon ik toch echt niet meer wachten, ik dacht dat ik misschien nog wel weinig hormonen zou hebben of zo, maar het was gewoon een hele dikke rode streep! En dat met zo'n goedkoop testje van 'apothekers'.
Ik loop helemaal te stralen, voel me kiplekker en kan me bijna niet voorstellen dat ik nog een week of 8 mijn kwek moet houden... Maar gelukkig heb ik nog een website om mijn ervaringen op te delen. Binnenkort maar eens kijken op het augustus-forum.
Dit is toch wel een heel leuk kerstkadootje!!!!!!!
Veel liefs, A3

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOoo wat GEWELDIG meid ik krijg er kippenvel van echt waar ik ben heel blij voor je.
SUPER SUPER geniet er lekker vna en laat je maar lekker verwenen.
Ik was al vroeg op dus deed gelijk de comp aan om te kijken of je al wat had geschreven.
MEID ik vind het leuk voor je en hte is nog misschien een tweeling ook nog geniet lekker van je babytjes.
DIKKE KUS NIEM

Heeeee Lieve A3,

Ik had je berichtje eerst helemaal niet zien staan! Wat geweldig. Ik ben echt zooooooooooooo blij voor je meis!!!!!
En.. het geeft zeker moed hoor! Niem en ik doen hard ons best om je te volgen (wij zouden ook nog in augustus uitgerekend zijn).
Ik vind het echt zo super voor je lieve A3! Ik ken je helemaal niet persoonlijk maar ik zat toch even voor je te juichen toen ik het las! Geniet ervan lieverd!!!!!!

Dikke kus F.

Hoi A3,

Ik schrijf hier niet (meer) zo vaak maar lees wel mee en vind het geweldig voor je dat na 2 jaar nu zwanger bent!
Van harte meid, geniet er van, een mooier X-mas present is er niet!

Hopelijk besmet het virus ons ook heeel snel ;-)

groetjes, Suus

Wat een waanzinnig nieuws zeg A3. Zit hier nu helemaal te stralen voor je. HIEP HOI! Zal vast moeilijk worden die acht weken je kwek houden haha. Kan me zo voorstellen dat je het van de daken wilt schreeuwen. Nou vertel het hier dan nog maar een paar keer. Fantastisch zeg! Betere manier om het weekend af te sluiten ken ik niet.
Geniet er samen van want jullie hebben het dubbel en dwars verdient.
Liefs
patricia

FANTASTISCH!!!!!!
Meid gefeliciteerd! Wat een waanzinnig fijn kerstcadeau. Ik kan me voorstellen dat je loopt te stralen. Nu kunnen we gezellig samen naar het augustus forum.

liefs, Fen

Terug
Bovenaan