Yes! Zwanger!

Ha lieve allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben (ik hou mijn naam nog even anoniem omdat ik niet weet wie hier allemaal meelezen haha) vlindertje, 23 jaar en gisterochtend vroeg een zwangerschapstest gedaan en die was positief!
Het is (nu nog) een beetje onwerkelijk, maar we zijn er super blij mee.

Zijn er nog meer die een beetje gelijk met mij zwanger zijn? Het wordt ons eerste kindje dus heb verder niet echt 'ervaring'...

Succes allemaal en een gezonde zwangerschap gewenst!

Veel liefs,
 
Gefeliciteerd!!
Ik ben nu 9 weken en 4 dagen zwanger van de tweede.
Al last van kwaaltjes? Die beginnen vaak pas rond de 5 a 8 weken, hopelijk krijg je er weinig last van!

Geniet zoveel mogelijk.

Liefs Reneke
 
Van harte gefeliciteerd :)! superrrrr
Ik zelf ben nu 13 weken en 3 dagen zwanger van de eerste :) Al last van kwaaltjes inderdaad ? Bij mij begint het eindelijk beetje weg te gaan haha.. Ben weer wat gezelliger..

Geniet ervan
Liefs
 
Welkom en gefeliciteerd!!
Ik ben nu 6,5 week zwanger van de 4e.
Ik ben erg onzeker (waarom weet ik ook niet) en wacht met spanning op de echo, de 25e.
Veel plezier hier!
 
Bedankt voor alle leuke reacties! Ik voel mezelf prima. Hopelijk blijft het zo!
Ik ben heel benieuwd wanneer wij onze eerste echo krijgen (dat duurt nog eff denk ik) maar dan zie je echt iets! Nu heb je alleen de test en weet je dat er iets in je aan het ontwikkelen is.... onbegrijpelijk, wat een wonder he!

Liefs,

 
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger wij krijgen 19 mei de eerste echo en ik kijk er ook na uit.
Dit is onze tweede kindje.

Groetjes Willy
 
Terug
Bovenaan