YES!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal

Heel erg bedankt dat jullie voor mij hebben geduimd.
En ja ik heb goed nieuws, ik mag stoppen met de pil!! Yes!!!
Voelt heel raar nu, was ook erg zenuwachtig voordat ik naar de dokter ging, en daarna bij mijn moeder thuis, mijn man gebeld. Hij vind het ook super, kon alleen niet al te veel zeggen i.v.m collega's. Toen ik met hem ophing kon ik de tranen niet bedwingen. En ja tuurlijk zag  mijn moeder  daarna(ze was op dat moment nog niet thuis)dat er iets was. Ik zei dat er niets was, maar ja moeders weten wel beter, en vragen door, ik heb het haar toen verteld, super blij was ze voor ons. Ze verteld het aan niemand, zelfs niet aan mijn vader.
Verder was ze wel bezorgd, zo van, ga nu niet meteen hopen, dat het meteen lukt, jullie hebben nog tijd genoeg enz.

Lief he!!

Voor jullie allemaal een hele dikke kus voor alle geduim, en natuurlijk duim ik ook mee voor jullie.

Liefs Doortje

Lieve Doortje    

wat ben ik blij voor jullie dat jullie "groen licht'hebben gekregen!

Echt goed nieuws en als je daar even blijdschaptraantjes van hebt   is dat volkomen normaal hoor.

Ik weet zeker dat je binnenkort weer goed nieuws zult hebben,wij duimen immers allemaal voor je!

succes en alvast een vrolijk pasen(dat zal wel lukken he)

groetjes Cindy34

wauw wat fijn voor je dat je nu voor het eggie mag gaan, Nou heel veel succes hoor!
Dat je wachten maar gauw beloont mag worden.

liefs leeuwtje

Hoi Doortje,

Gefeliciteerd ik weet niet helemaal waarom je niet eerder mocht stoppen, maar tof dat je nu de remmen los mag gooien en voor het eggie mag gaan.
En huilen van blijdschap daar is niets mee, de volgende keer dat dat gebeurd is wanneer je zwanger blijkt te zijn.
Liefs Alice

Ben ik nog ff, je kan nu jezelf gelijk op de NOD lijst zetten, waar je zo hard aan werkt elkaar met het bijhouden voor de rest.

hoi,

Wat ontzettend leuk voor jullie.
succes!

Groetjes Cindy

wat een gewelgid nieuws Doortje, ik kan me voorstellen dat je blij bent!!!
voor jou wordt het nu dus ook spannend!! dan kunnen we nu echt voor elkaar duimen!!

groetjes kreeftje

Veel plezier met het 'klussen' en dat het maar snel het gewenste resultaat mag hebben!!!!

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan