YES

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

YES,tja ik ben ongi geworden na 14 dagen overtijd te zijn geweest....pfff

Aan de   ene kant opluchting omdat dan die onzekerheid weg is,maar aan de andere kant gaan we er   toch voor om zwanger te zijn!!

Maar voel me nu even dipperig..huilbuien in overvloed..
Mijn man is vrachtwagenchauffeur en is voor een paar dagen weg...en financieel loopt het even niet helemaal...

we geven me even opbeurende woorden,om me weer lekker te voelen deze komende week???

liefs maagd

Hey,

Kop op !!!!!!!!
Jammer dat je ongesteld bent geworden en hoop dat je straks vol goede moed de volgende ronde in kunt.
Om je op te fleuren een paar bloemen.

Liefs Polla

Heej maagd!

Zie het maar aan de positieve kant. Je bent nu uit de onzekerheid en je kunt er nu weer met volle moed tegenaan!! Maar ik snap ook heus wel dat het tegengevallen is. Je hoopt dan nog steeds dat het toch raak is. En nu komt er dan alles uit. Plus alle hormonen. Laat maar lekker gaan joh, lucht gewoon op. En dan weer op naar de volgende ronde. Nieuwe ronde, nieuwe kansen

groetjes mo

Hallo!!

Opbeurende woorden...moeilijk!!

Wel "fijn"dat je ongesteld bent geworden qua onzekerheid, maar natuurlijk driedubbel @#$% omdat dat helemaal niet de bedoeling is!
Ook rot dat je man nu een paar dagen weg is, je wilt toch iemand om je heen die je begrijpt en die je vast kan houden...bij deze een lange-afstandsknuffel van mij!!!!!!

Tis ook zo'n druilerige zondag...misschien is t lekker als je een lekkere jank-dvd huurt, kachel aan...zak m&ms bijv binnen handbereik, grote pot thee, joggingbroek aan, gordijnen dicht en de hele dag lekker zwelgen in zelfmedelijden...dat mag zo af en toe best, en dan is t gelijk uit je ysteem, en hopelijk vanaf morgen weer fris en met opgeheven hoofd   de dag tegemoet zien.....is t wat???

Veel sterkte

Liefs Loes

hi,

Thanx voor jullie lieve woorden.

Ik had er   wel wat aan hoor,gewoon lekker gerelaxt vanmiddag.
Even kopje thee gedronken bij mn ouders,tis altijd even leuk.

Maar goed ik wprd gewoon gek van mezelf,morgen weer een nieuwe dag moet ik maar   denken...

kus voor jullie!!!

liefs maagd

Terug
Bovenaan