Yes!!!!

A

Anoniem

Guest
Het is bijna niet te geloven!!! Maar ik ben zwanger!!!
Zo snel had ik echt niet verwacht, de 2de ronde (direct na de pil) al!
Ben zo blij!!!

hoi

Proficiat met je zwangerschap geniet ervan want het is zo voorbij,nou ik hoop ook zo snel te zijn deze maand is ook de eerste ronde.succes he groetjes wendy

Hoi Nino,

Ik ook....!!!
Vanmorgen getest. Ik ben ook begin januari gestopt met de pil.

Gefeliciteerd!!!!

Elinesmama

Van harte gefeliciteerd!
Wat fijn zeg, zo snel al. Jullie zijn maar bofkonten ;)

Even een vraagje: is het 'spontaan' gebeurd of hebben jullie ovu-testen gebruikt?

Veel plezier en geniet van de mooie tijd!

Dee.

Hé Elinesmama, ik dus precies hetzelfde! Ook begin januari gestopt, zo snel!!  Super zeg! Jij dus ook gefeliciteerd!!

En Dee1976. Ik heb  verder geen ovulatietesten gebruikt. Gewoon lekker veel gevreën en genoten samen. Geen druk ofzo, zeker omdat we nog maar net bezig waren!

Heeeee Nino!!

Ik lees je berichtje nu pas, maar WAUW HEE!! Wat super voor jullie! ik wil jullie heeeel erg feliciteren en een ontzettende fijne zwangerschap toewensen!! Hou je me (ons) wel op de hoogte hoe het verder met je gaat!!!

Nogmaals geniet ervan!!!

Veel Liefs Meike

Hé Meike,

Dank je wel! Het is ook zo onwerkelijk! Zo bijzonder!

Ik heb net jouw andere berichtje even gelezen. Spannend dus. Vandaag nog even afwachten en dan dus misschien morgen toch testen? Ik snap dat je zekere voor onzekere neemt nu even. Hopelijk is er morgen een dikke vette plus te zien!!!

Over zwangerschapverschijnselen. Ik had het ook niet echt. Wel al tijdje last van mijn buik. Geen echte buikpijn, maar zeurderig en beetje opgeblazen gevoel. Anders dan bij menstruatiepijn. Dat gevoel in mijn  buik  heb ik nu nog soms, maar niet constant. Dat maakt het extra vreemd, omdat ik niets voel, maar wel zwanger ben dus!!!

he nino
Gefeliciteerd!!!! Dat wordt dus een novemberkindje..
Heel veel succes en geniet vanje zwangerschap.
 Liefs Mylene

Terug
Bovenaan