Yes!

A

Anoniem

Guest
Halloa allemaal,

Ik ben helemaal nieuw hier.... en heel groen met alles wat te maken heeft omtrend zwangerschap. Hier en daar heb ik al het eea gelezen, maar de meeste kreten begrijp ik niet, bijvoorbeeld NOD etc... willen jullie mij helpen wat alles mag betekenen???
Graag wil ik alles gaan delen via deze forum, ik heb (eigelijk) geen ouders en familie, wel een aantal vriendinnen, maar daar kan ik niet alles meer delen.

EINDELIJK is mijn vriend het helemaal met me eens om te beginnen aan een kindje, nou ja beginnen, we hebben nu SAMEN de wens, YES!!!!!
Wel hebben we samen afgesproken te wachten na onze vakantie samen met zijn broer en vriendin. Daarna gaan we het proberen. We wachten ook omdat zijn broer en vriendin al een enige tijd proberen zonder succes en of geluk. Er is al heeeeeel veeeeeel gebeurt in deze familie sinds ik hier in Noord-Brabant woon, maar dat komt vast nog weleens te spraken.

Ik zou het super vinden om hier een aantal/ veel leuke (jonge) mensen te ontmoeten en fijn te kletsen betsen over van alles en nog wat over zwanger zijn of zwanger worden of gewoon lief en leed te delen. Ik heb heeeeel veeeeel meegemaakt in mijn (korte) leven dus ervaring genoeg wat betreft leed...hmzl :)

PS: vakantie is eind juni 2007 en duurt maar liefst 11 dagen (heel zeldzaam voor mij, vakantie)

Hallo,

Van harte welkom op dit forum!!!
Wij delen idd vreugde en geluk met elkaar en vooral ook veel frustraties...

Even snel tussendoor NOD is niet ongesteld dag, dus eigenlijk de dag dat je ongesteld (ongi) moet worden.
OVU is je ovulatie, oftewel eisprong
RD is rooie duivels (je ongi)
en verder ken ik ff niet verzinnen....

Je moet nog even wachten tot het zover is, dat je kan beginnen, maar ik kan me voorstellen dat de spanning vooraf er al lekker is.
Ik raad je aan een maand voor je gaat beginnen voor een klein wondertje al te beginnen met foliumzuur.

Meid we zullen er voor je zijn, alvast heel veel succes en plezier toegewenst.

Als je vragen hebt, stel ze gerust

Liefs Randy

Oooohh de spanning is er zeker zeker zeker te weten! Ja en foliumzuur zal zeker wel verstandig zijn, ik ga morgen meteen ff een voorraadje halen
Oh THANKS voor de uitleg van de omschrijvingen... hihi moest wel lachen toen ik RD uitgelegd kreeg, ik roep altijd dat bloody mary er weer is.

Nou ik hoop dat ik ook iets kan betekenen voor diegene die mijn aandacht nodig hebben, het zit in mijn natuur om voor andere altijd klaar te staan en mezelf meteen betrokken te voelen, misschien net ietssssje te sociaal???? HIHI daarom werk ik ook niet meer bij een bank... **zucht**

Groetsels,

Marianne

Hoi,

ik ken dat... het altijd klaar staan voor anderen en jezelf een beetje op de achtergrond schuiven.
Maar de laatste tijd ben ik iets harder, ook in mijn antwoorden op het forum, het is niet dat ik mensen van hun roze wolk wil afstoten maar wil graag wel dat mensen echt weten dat sommige dingen niet als "vanzelf" sprekend gezien kunnen worden.
Het zal wel komen door wat het laatste jaar gebeurt is... wat dat betreft zijn wij getekend voor het leven.

Liefs Randy

Ik weet het... toch zit het in mijn aard. Eerder cijferde ik me altijd weg op de achtergrond, nu niet meer! Ik ben ook zeker sterker geworden de afgelopen 3 a 4 jaren. Waaronder een rechtzaak tegen je eigen vader, een abortus en nog veel meeeeerrrrr....
Echt een regelrechte echte rotramp mijn verleden, maar daar gaan we het niet nu over hebben..  Vandaag ben ik een zeer goed gemutste bui en heb ik alleen maar zin in leuke dingen...

Dag mmalapierre,

Net als jij ben ik ook nieuw op het forum.
Ik ben al wel wat langer aan het klussen. Ben ook begonnen met foliumzuur zeker 4 weken voor we begonnen.

Ik wens je veel succes en plezier!

Shanaz

Oh spannend, jij bent al begonnen! Leuk!
Ja ik ga z.s.m. naar de apotheker, ik zal dan zo ongeveer 7 a 8 weekies aan de foliumzuur zitten!
Als ik het over foliumzuur heb moet ik aan die stommende zogenaamde veel belovende reclame denken tegen die anti verouderings crémepies... word ik ook nog eens lekker strak

Terug
Bovenaan