yes

Hoi Meiden,

even een hart onder de riem voor jullie.
Na 4 maanden na de miskraam ben ik weer zwanger, en al 6 weken. Had mezelf voorgenomen om in mijn vakantie niet te testen, en heb het pas vanochtend kunnen doen, want had nog een test in de kast. Een plus, binnen de minuut! Wat een heerlijk kadootje voor mijn 35ste verjaardag. Geweldig.
Meteen gaat er in je achterhoofd een gedachte, van dat het wel goed zal gaan, maar ik ga ervan genieten.
Ik duim voor jullie allemaal.
Groetjes, Adren

Beste Adren,

Ik deel de blijdschap en de twijfel met je, hoor. Morgen ben ik vijf weken zwnager en ik twijfel bij ieder pijntje en juist bij het uitblijven van echt zwangerschapsverschijnselen. Ik zal pas gerust zijn als ik de echo heb gehad. De gynaecoloog heeft beloofd dat ik die bij acht weken mag laten doen, dus dat is al over drie en een halve week. Laten we positief denken en dan komen we er wel! Jij bent zeker nog net een maart-moeder? Ik ben namelijk 5 april uitgerekend, dus net een april-moeder. Geniet er lekker van en we houden elkaar gewoon positief!

Liefs,
Ongeduldje32

GEFELICITEERD!!!! Heel leuk voor jullie! Nu wij allemaal nog! Maar het fijn ook berichtjes te horen van mensen die weer (snel) zwanger zijn geworden.
Geniet ervan!
Groetjes S

Hoi Adren,

Gefeliciteerd! Wat geweldig om zo'n cadeau te krijgen voor je verjaardag.
Probeer je niet teveel zorgen te maken en probeer vooral te genieten!

Groetjes F

Terug
Bovenaan