Yes

Hoi Miep,

Ik lees net je bericht over je ontslag. Ik weet helemaal niet waarom je ontslag gaat nemen, maar aan die ene zin te lezen lijkt het me een goede keuze! Volgens mij heb je er zin in. Of heb ik het mis? Ben je dan voortaan een thuisblijfmoeder? Lijkt me een moeilijke keuze, wel of geen ontslag nemen. Knap dat je de beslissing genomen hebt en succes morgen!

Groetjes Belle

Hahahaha Miep en thuisblijmoeder, nee hoor. Miep heeft net een fantastisch contract getekend.
Dus heb er zin in.

Miep

Je bent er dus blij mee zo te lezen, haha! Veel plezier dan maar met je ontslag nemen!
Wat deed je en wat ga je nu doen? Ik ben helemáál niet nieuwsgierig hoor .
groetjes,
Ruth

Nou Miep gefeliciteerd! Maar eh....beetje lastig in je vreugde delen als ik niet weet wat je doet......en gaat doen? Waarom blij dat je weg gaat? Welke geweldige nieuwe uitdaging lonkt er aan de horizon?
Let us know!
Groetjes Marieke

idd, gefeliciteerd, maar waarmee eigenlijk...klinkt wel alsof je er helemaal gelukkig mee bent....

geniet ervan

groetjes yvonne

Na mijn zwangerschapsverlof van onze knul, heb ik een andere functie gerkegen meer commercieel. En voor mijn gevoel ver beneden mijn nivo. Ik was er dan ook heleaal niet happy mee, en dan heb ik nog een werkgever met een gigantische betonnen plaat voor z'n kop, die vindt dat een zwangere vrouw geen opleidingen mag volgen. Kortom ergenissen genoeg, als je naagaat hoeveel maanden ik zwnager ben geweest de afgelopen 3 jaar.
En los daarvan was ik ook sommige mannelijke collega's meer dan zat. Kortom het werd tijd voor iets nieuws.

En nu ben ik dus in no time aangenomen, en het voelt zo lekker om dan je ontslag brief te kunnen overhandigen.

Ik hoef nu nog maar 2 weken te werken. Heb namelijk nog wat vakantiedagen staan, en dus ben ik er zo van tussen.

Ben geowon helemaal blij. Ach en wat ik dan precies ga doen doet er toch niet toe, ik ben gewoon happy.

Miep

Terug
Bovenaan