YES

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Ik ben zo blij ik hoef geen KRUIDVATVOEDING !!!!!!!!!!!!!!!!!   meer te halen ben vandaag bij het CB geweest en ik vertelde mijn ervaring over de babyvoeding tegen mijn wijkverpleegkundige en toen vertelde ze dat ik al mag overstappen naar gewone melk dat het ene maandje ook niks meer uitmaakt.

Shanice zit ook niet meer op de bovenste lijn dus het gaat goed met haar ze komt beetje bij beetje op de normale lijn terecht ben blij voor mijn meisje want ik was bang dat ze toch erg groot zou worden maar dat is niet zo althans je kan nog niet zoveel zeggen want milton is nou echt groeispurten aan het maken.

Ze had ook weer die rot prikken ze huilde alles bij elkaar heel zielig gewoon maar dat hoort er allemaal bij ikweet nog goed met milton de eerste prikjes ik was zo zenuwachtig ik vond het zo rot en nog steeds vind ik het rot maar je weet dat het een functie heeft . O nog maar een maand en 3 dagen  is ze alweer een jaar.

groetjes lisette

heyhey

gelukkig maar zeg! eindelijk van die k*t voeding af hihihihi.
hoe doe je dat eigenlijk, moet je dan afbouwen??
ik moet de 13e weer naar t cb. ben benieuwd hoe zwaar nathalia nu is hihihi ze is nog steeds een dikkerdje. hahahaha.

nathalia is gisteren 11 maanden geworden. nog een maandje. goh, wat gaat dat toch snel he.
heb net al mn foto's bekeken toen ik nog een dikke buik had, en toen nathalia net geboren werd. ooh heerlijk om die foto's weer te bekijken.
toen had ze me nog voor 100% nodig, nu is ze al zo zelfstandig
toen kon ze nog helemaal niks, nu kan ze al zooo veel.

nou meis, succes met de overstap naar echte melk :D
scheelt ook weer behoorlijk in de kosten he.

liefs, do

Hallo Do

Je weet niet hoe blij ik hierom ben ik hoef alleen maar mijn pak op te maken en dan kan ik gewoon beginnen met gewone melk . Ik zie het al helemaal voor mij twee flessen gelijk in de magnetron voor milton en shanice ja de pap kan ik straks ook overschakelen voor 12 maanden heerlijk is dat schilt een hoop tijd en werk gelukkig   en centjes.

Ik kreeg de tip voor de stukjes eten dan om ze een stukje in de handje te geven zoals een sperzieboontje maar ach het kom wel straks kan ze alles meeeten en ik heb nou een staafmixer dus let maar op dan gaat ze opeens wel stukjes eten ik hoop het wel

Shanice weegt nou 10850 gram en lengte 77 cm ze zit nou naast mij ze is verzot op sieraden ze zit nou mijn horloge te likken en het lijkt dat ze geen last heeft van de prikjes hoop ik.Hoe gaat het met jou do ?

groetjes lisette

hahaha ja super he. t zijn net eksters hihi. nathalia is ook al een echt dametje hoor.
ook zij vind alles wat glinstert intresant. ook mijn handtasje en portomonee vindt ze geweldig en als de telefoon overgaat ligt ze helemaal in een deuk.

qua stukjes eten gaat het al een heel stuk beter met nathalia.
kleine stukjes gaan er nu goed in bij haar.
ze heeft net zelfs stukjes karbonade op, waar ze normaal bijna in stikt hihi
dus t gaat al vooruit.

met mij gaat alles nu wel weer goed.
de wond is goed genezen en kan alles weer.
net als bij mn vorige bbz denk ik nu; god zou het zo gewild hebben.
zodra we een ander huisje hebben willen we het weer gaan proberen, hoewel ik moet zeggen dat ik best wel bang ben. denk dat als het nog een keer gebeurd, ik het echt niet meer zal trekken. maar ja, dat zijn allemaal zorgen voor later.
nu ben ik 100% van nathalia aan het genieten en alles aan het voorbereiden voor haar 1e verjaardag.

weet niet of ik de enige ben, maar heb er eigenlijk best wel een beetje moeilijk mee.
natuurlijk is het geweldig, haar 1e verjaardag. maar t gaat zo snel. te snel vind ik.
in het begin had ze me voor 100% nodig. ik was de enige die haar eten kon geven (gaf bv) ze had me nodig om van de ene kant, naar de andere kant van de kamer te gaan, eigenlijk alles. en nu: ze kan al zooo veel.
t is nu echt afscheid nemen van de baby fase en hallo zeggen tegen de dreumes fasen.
ach, iedere leeftijd heeft zn eigen charmes he.
ben er van overtuigd dat als ze 1 jaar is, dat ook weer een hele leuke tijd zal worden.

ja, snap best wel hoe blij je bent dat je van die kruitvat voeding af bent.
ik zal het volgende week wel te horen krijgen, dat ik mag overstappen naar gewone melk.
snap alleen niet waarom er dan nog babyvoeding 3 is. vanaf 12 maanden? is dat gewoon weer een verkoopstruc, of zal dat een reden hebben?
hihihi nou ik ga maar eens stoppen. t is al zo'n lang verhaal en er wilt er hier 1 de douche in :p

liefs, do

Ja dat is een goeie uitdrukking eksters hihhihihihi
Dat doe inderdaad wel een beetje pijn afscheid nemen van het baby zijn over naar het dreumes ik heb er ook moeite mee en ja elke leeftijd heeft zijn charmes.
Als ik nou naar milton kijk oooh die is groot zeg iedereen roept dat trouwens en iedereen vind hem zo geweldig hij is ook groot voor zijn leeftijd en wijs hij maakt torens met zijn duploblokken nou daar zeg je echt u tegen   Niemand denkt dat hij 3 is nee eerder 5.
Hij kan o zo stout wezen maar ook o zo lief .

Ik begrijp het volkomen dat je het best wel eng vind om het weer te proberen want hoeveel kan een mens hebben he meid.
Ik heb dan 2 keizersnees gehad en ze hebben ze allebei moeten reanimeren shanice was er bijna echt niet meer milton trouwens ook nee ik doe het niet meer ze zijn nou allebei gelukkig gezond ik heb een meid en een jongen dus ja wat wil ik nog meer.
Maar het afscheid nemen van het baby zijn doe mij wel heel pijn in mijn omgeving zijn er ook heel veel zwanger en dan denk ik ooh jammer dat zit er bij mij niet meer in. Ik doe al mijn babyspulletjes weg in maart ga ik mijn kinderwagen weg doen en dan haal ik een buggy.

groetjes lisette

Terug
Bovenaan