YES

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Shanice kan trappen lopen ze word al zo groot meisje zeg.
Ik kan ook niet meer de gangdeur open laten staan want anders sprint ze zo naar boven.
Ik heb van het weekend leuke nike sandaaltjes voor haar gekocht paars met roze echt lief joh .Ze stapt heel veel nou. Ene kant zou ik de box weg willen doen maar aan de andere kant toch weer niet hij staat zo in de weg en ze gooit de speelgoed er steeds uit maar soms is het wel makkelijk .

groetjes lisette een trotse moeder

whahahha ja, heb medelijden met die tappen :p
nathalia wilt ook continu de trappn op lopen pffff
ze gaat zelfs een potje zitten huilen, als ik de deur van de woonkamer dicht doe
(en ze dus geen trappen meer kan lopen hihihi)

ook nathalia kan nu heel goed lopen :D
1 nadeel, ze wilt nu geen handje meer vasthouden met lopen.
nee mevrouw trekt haar hand weg zo van: hallo,ik kan helmaal alleen lopen hoor hahahahaha

de box gaat bij ons voorlopig nog niet weg.behoolijk makkelijk hoor dat ding.
eerlijk gezegd zit ze er alleen maar in als ik ga roken, voor de rest niet.
maar zo kan ik wel genieten van mn peuk, zonder dat ik 10 keer naar binnen moet lopen om haar in de gaten te houden :p

nou, ik ga opschieten. manlief komt zo this :D:D:D
das we weer balen dan hoor. kom je net (gisteren) terug van vakantie, moet hij de volgende dag gelijk al weer werken :( hij kon vandaag geen vrij meer nemen, wat de bedoeling was.

lief, do

p.s. geniet lekker van je meisie he.
ik zag dat milton al weer goed was opgeknapt??
wat een verhaal trouwens zeg, met die operatie.
pppfff gelukkig heb je dat weer achter de rug he.
hoe gaat t verder met jou??
en met t huis?? zag dat je nou toch t grootste gedeelte vergoed kreeg. beter!!!

xxx

Hey Do

Het gaat wel goed maar weer een gebroken nacht achter de rug nou weer met Shanice ze was flink aan het huilen .Ze heeft vorige week maandag de bmr vaccinatie gehad en iemand bij milton op school heeft waterpokken dus ik ben extra alert. Ik ging haar kamer nog maar in en ze stond gelijk op en moest ik haar pakken toen ik er terug wou leggen moord en brand echt niet normaal meer. Ik kreeg haar niet meer stil ben beneden op de bank met haar gaan slapen dus je begrijp het wel dat ik gebroken ben.
Eerst was het milton elke nacht sinds de operatie en nou weer shanice pfff.
Ja gelukkig word een groot gedeelte vergoed maar we doen niet alles vervangen alleen milton zijn slaapkamer en beneden de woonkamer en eetkamer die grenzen namelijk aan elkaar. Alleen een nadeel w hebben een houten vloer dus we moeten ook nog een ondervloer erbij kopen en dat komt toch op meer uit dan we dachten maar ja we zien wel.
Ja die trappen hebben wat te verduren hihihi shanice brult of schreeuwt ook alles bij elkaar als haar zin niet krijgt en ze gooit haar eigen languit op de grond is geen gezicht.
Het roken heb ik sinds miltons zwangerschap kunnen laten gelukkig ben nooit meer begonnen ik rookte wel anderhalf pakje per dag dus dure verslaving.
Soms denk ik nog weleens zal ik weer maar ik doe het niet daardoor ben ik heel veel   aangekomen helaas maar ja je kan niet alles hebben.
En ik ben ook geen 20 meer hihihi.

groetjes lisette

Hier moet ze even mamma uitdagen met de kast opendoen en dichtdoen. Ze heeft haar mooie nikesandaaltjes aan hihih.
Is het geen beauty
groetjes lisette

Hoi Lisette,

Hoe is het er nu mee?
Slaapt Shanice weer goed door?
En hoe is het met Milton? geen last meer na de operatie?

Ik heb net al gereageerd op het topic zomerwandeling, maar ik zet het ook nog even hier neer.
Ik denk dat je reageerde op mijn berichtje waarin ik had gezegd dat de lage vuursche centraal lag, maar het is absoluut niet mijn bedoeling om daar de zomerwandeling te houden hoor!
Rotterdam bijv. ligt op ongeveer dezelfde reisafstand met de auto.
Het was alleen een gedachte.

Ik hoop dat je deze keer meekunt met je 2 prachtige kids.

Liefs Monica

p.s. was jij nou wel of niet afgelopen zaterdag jarig? Meende me zoiets te herinneren waarom je niet meekon.

Terug
Bovenaan