YES!!!!

Na 3 miskramen heb ik vandaag een prachtig kloppend hartje gezien!!!! ben helemaal happydepappie!!! mijn dag kan niet meer stuk hoor!! pffffffffffffffieuwwwwwwwwww...
ben nu ongeveer 6,5 week, ze kon het moeilijk meten, dus mag met de 12 weken terugkomen gnegnegne!!! vind ik niet erg!! dus we laten de datum nog ff staan.....jullie ook allemaal nog succes en hopelijk ook mooie hartjes!!

liefs een zeer blije sweety!!!

Hey Sweety!!

Ken je me nog? we hebben een tijdje samen op het zwanger worden forum gezeten, ik schreef wel niet meer veel, mar heb wel nog alles gevolgd.

Wat super dat het nu allemaal goed is!! Hoe gaat het met Justin?
Heb ook nog een nieuwtje, ben morgen 12 weken zwanger, en heb gisteren de echo gehad ook alles goed, officieel ben ik 3 jan. uitgerekend, maar ik ga een dec.mama worden omdat hett een geplande keizersnede gaat worden.

Geniet van je zwangerschap!!!

Groetjes Janneke

Super zeg dat het deze keer goed is en dat je het hartje hebt zien kloppen. Kan ook niet wachten op de echo, maar moet nog 2 weken wachten. Nou geniet er nu maar van, want dat gaat beter als je weet dat het hartje klopt.

Margot

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey wijffie

Wat geweldig zeg!!! Helemaal top!! Enne er volop van genieten he!!! Jij rijdt de beebbus weer dit keer!! hahaha

liefs coortje!!!

gefeliciteerd meid,

heerlijk he zo ´n mooi kloppend hartje te horen. Ik heb het vorige week gehoord en mag aanstaande donderdag weer ben heel erg benieuwd. Geniet ervan en nu wachten op een bollend buikje of niet?

groetjes mamavanla

Terug
Bovenaan