yes!!!

Mijn man en ik zijn begin augustus begonnen met proberen (ik realiseer me dat er vrouwen zijn die veeeeeeeeeeeeeel langer bezig zijn helaas) en op 27 april was het dan zo ver.

DE TEST WAS POSITIEF!!

Helemaal blij ging ons leven verder. We vertelde het de ouders vast (er komen in mijn familie veel miskramen voor helaas) en langzaam maakte we een voorzichtig begin aan kleine voorbereidingen.
Ik genoot met volle teugen toen mijn moeder me ineens attendeerde op Moeders voor Moeders. Ik wilde eigenlijk wel, maar durfde niet, dan moesten die flessen worden gehaald... Na een belletje en een fijn intakegesprek kwam ik erachter dat je de flessen ook weg kan brengen.
Nu ben ik dus afgelopen vrijdag begonnen. Wat ben ik blij dat ik mag mee doen zeg! Ik help niet alleen andere vrouwen te delen wat ik nu mee mag maken, maar ook jongens van 8 waarbij de balletjes in in willen dalen en volwassen mannen met te traag zaad.
Een heerlijk gevoel wat ik iedereen kan aanraden. Het is een kleine en vooral discrete moeite.
Nu kijken we uit naar aankomende woensdag... De eerste echo. Heel spannend vind ik dat... Hebben meer vrouwen dat?

Gefeliciteerd meid. Goed dat je meedoet aan mvm, helaas kan niet iedereen meedoen. Ik kan bijvoorbeeld niet door een bloedtransfusie.

Altijd spannend zo'n eerste echo. Maar echt het is super leuk. Nog ruim een week en dan heb ik mijn termijnecho. En ook dat vind ik weer erg spannend.

Wanneer ben je ongeveer uitgerekend?

Gefeliciteerd meid! Supernieuws!

Ik en nog wat andere vrouwen hier doen ook mee. Geeft idd een goed gevoel. Helaas zijn er ook veel dames die door een medische reden niet mee kunnen doen!

Het is zeker een goed doel!!!!

You go girl!

Liefs

Hey meis,

Gefeliciteerd!! :) Welkom bij de club!
Ik doe ook mee aan MvM, al een aantal weken nu. Ik weet helaas wel hoe het is als het lang(er) duurt en je medische hulp nodig hebt, wij hebben er bijna 2 jaar over gedaan en welliswaar zonder Pregnyl maar wel met een IUI behandeling dus ik weet hoe ontzettend belangrijk het is en een kleine moeite!
Goed dat je mee doet. Nu op naar volgende week en een mooie echo!

Liefs Lynn.

Hé Linda,

Van harte gefeliciteerd joh! En welkom bij de club, het is hier lekker druk :) en erg gezellig!

Fijn om al aan een paar mensen te kunnen vertellen hè? Bij ons viel het testen op Goede Vrijdag en met Pasen langs de familie, dus ja, meteen het goede nieuws verteld! Lijkt alweer lang geleden...

Kan me voorstellen dat je voor de eerste echo in spanning zit, het begint toch met een kloppend hartje... En als het in je familie niet altijd goed is gegaan, extra spannend. Maar, so far so good toch?

En goed dat je meedoet met MvM hoor, hier ook flink aan het plassen (hoewel ik de nachtelijke plaspauzes wel oversla...). Tis inderdaad voor een goed doel! Ik verbaas me wel wat voor leuke dingen je allemaal krijgt; armband/ ketting, magazine, babymutsje en als je 9 weken plast dan krijg je ook nog een wikkeldeken (aanmelding v.a. 1-4). Erg leuk!

Nou meid, geniet van deze tijd en hopelijk blijf je je goed voelen!

Groetjes!

Hey meid,

Welkom hier en van harte!!! Spannend he?!
Goed dat je meedoet met mvm! Is een kleine moeite en een groot gebaar! Ik heb mijn 1e 2 zwangerschappen meegedaan maar dit keer niet, maar de kadootjes zijn ook erg leuk ja!

Groetjes

Bedankt voor de leuke reacties allemaal!
Het gaat zeker goed.
Ik ben wel onwijs moe steeds. Ik werk nog 40 uur in de week dus dat is wel pittig zonder even te gaan liggen 's middags. Maar goed, dat haal ik 's avonds gewoon weer in door wat eerder dan normaal naar bed te gaan.
Ik was bij het bezoek van mvm ergens ook bang dat ik niet mee mocht doen. Ik wist niet wat de eisen waren. Kan me voorstellen dat de dames die mee willen doen en niet mogen ervan balen.
pfff... ik vond mijn 9 maanden al lang duren... kan me niet voorstellen hoe dat zou voelen als het meer dan een jaar zou zijn joh! Blij dat ik iets kan bijdragen.

Ik ben inmiddels een klein beetje van mn brandende maagzuur af, door mijn voeding wat aan te passen. Dus dat is ook goed nieuws.

Volgende week dan de eerste echo! Ik begin er steeds meer naar uit te kijken. Mijn man zegt er niet zo veel over, maar volgens mij vindt hij het ook spannend. Hij is wel apetrots dat we met zo'n mooi geheim rond mogen lopen. Hij noemt me nu al steeds mama :).
Inderdaad wel heel fijn dat er al mensen zijn die het weten :).
Verder maak ik me eigenlijk niet zo'n zorgen over of het wel of niet goed blijft gaan. Natuurlijk heb ik het in mijn achterhoofd, maar ik voel me goed en ik voel dat er van alles gebeurt in mijn lijf. Daarbij zegt mijn gevoel dat het goed gaat. Daar blijf ik op vertrouwen! :)
Als onze berekening klopt ben ik op 29 december uitgerekend (we dachten eerst de 31... gelukkig niet dus ;P)

Groetjes Linda
P.s. sorry voor het lange verhaal weer (schaam schaam hihi)

Terug
Bovenaan