Yes

De echo is verplaatst naar 5 december! Nog maar even geduld dan. Volgens de vorige echo ben ik nu 8 wk, 2 dgn maar woensdag wordt dat goed bekeken. Leuk sint-cadeautje voor opa en oma.

Hoe voelen jullie je? Last van kwaaltjes?

Hier nog een leuke site. Positiekleding is wel eens flink afgeprijst. http://www.ikenmijnkind.nl/

Groetjes

Hallo Ester,

Ik heb 23 november een 'termijn'echo gehad maar toen bleek ik veel minder ver dan je obv de cyclus zou denken. Was 7.2 weken. Blijkbaar heb ik een langere cyclus gehad. Dat zou op zich kunnen want het was erg onregelmatig. Ze wilde mij nog een keer terug zien om de termijn goed te kunnen vaststellen. Dat is dan idd ook een termijnecho. Als het goed is zit ik dan rond de 9 weken. Dan kunnen ze het beter vaststellen. Kijk er wel weer naar uit om het hummeltje te zien. Ik blijf die eerste weken spannend vinden.

Groetjes

Het blijft zeker spannend, ik heb dinsdag mijn termijn echo. Maar bij de laatste echo dacht ze al dat ik verder was dan ik zelf in gedachten had. Maar we zullen het dinsdag zien. Wanneer mag je nu weer voor echo?

Groetjes, Marloes

Wat leuk op 5 december! Ik heb dan de eerste 8 weken echo en hoop daarna de familie een leuk sintkado te kunnen geven (mijn zus heeft op haar velanglijstje een neefje of nichtje staan en weet nog van niks)!
Heb jij het wel al verteld?

Groetjes.
Marloes

Wij hebben 4 dec de echo, dus ook leuk sint kadootje, ben dan 10 of 11 weken. Had pas met 7 weken een positieve test in handen vandaar dat ik 't niet zeker weet. Zal er dus nog om gaan, juni of juli mama..
Wat een leuke grap marloes, dat je zus dat op haar verlanglijstje heeft staan! Nu natuurlijk hopen dat je een goede echo hebt!
Liefs

Wat leuk zeg Marloes, van je zus! Wat zal dat een verrassing zijn! We hebben het nog niet verteld, maar dat wil ik na de echo van 5 december wel gaan doen. De buik begint ook al wat te vormen, hoewel het grotendeels darmen zijn;).

Dames, een goede echo gewenst!

Terug
Bovenaan