Yes!!!!

Hello Ladies!

Superblij! Zwanger van de tweede!
Het is nog maar heel recent, eind september moet de uk pas verschijnen...
Afgelopen juni ben ik bevallen van ons zoontje en nu bewust weer zwanger.
Fijn om weer terug te zijn op dit forum en ik ben benieuwd naar alle verhalen!

Groetjes Mariska

Gefeliciteerd! Wat moedig dat jullie al zo 'snel' aan een tweede zijn begonnen; viel me zowiezo al op hier, dat een aantal mama's uit 2012 ook in 2013 weer mama zullen gaan/ hopen te worden.

We wilden ze heel graag dicht op elkaar hebben ivm leeftijdsverschil tussen de oudste van mijn man, die is al 5.
Dan zitten deze 2 wat dichter op elkaar qua ontwikkeling.

Nog geen echte kwaaltjes gelukkig, de vorige zwangerschap ook niet trouwens! Alleen een wat opgezette buik later op de dag, maar dat komt doordat je darmen zich gaan "zetten", begreep ik vorig jaar.

Wel fijn hè, dat je op dit forum lekker je ei kwijt kan, terwijl het nog zo'n GEHEIM is :)

Is inderdaad fijn om hier al te kletsen. Merk dat zelf ook, je wil eigenlijk er veel over praten, alleen om zo vroeg in je zwangerschap aan iedereen te vertellen dat je zwanger bent dat doe je ook niet.

Leuk dat jullie dan straks met 3 kinderen zijn. En je boft dat het meteen weer gelukt is. En ook knap dat je meteen doorgaat in de luiers. Weet nog van mijzelf dat ik toch wel 1,5 jaar nodig heb gehad om weer de oude te worden die ik voor de zwangerschap was. Nu heb ik ook HELP syndroom gehad, dus kwam wrs. daardoor.

Oe pff! Dat kan ik goed geloven!
Ik heb zelf de laatste 2 weken ook niets meer mogen doen vanwege hoge bloeddruk, maar gelukkig is het niet omgeslagen naar Zwangerschapsvergiftiging.
Met hoeveel weken ben je uiteindelijk bevallen?

Met een tweede zwangerschap heb je daar dan minder kans op toch?

Tja, die luiers, we staan er eerlijk gezegd ook niet zo bij stil, zijn daar allebei vrij makkelijk in.
Ze worden vanzelf wel zindelijk als hun tijd daar is :)

Op het moment kan ik echt nergens anders meer aan denken....zwangerzwangerzwanger!!! Hahaha!
Heeeeel vervelend!

Proficiat met je zwangerschap! Volgens mij zijn er inderdaad een stuk of vier 2012 mama's bij die in 2013 (hopelijk) opnieuw mama gaan worden. Ons zoontje wordt overmorgen 1 jaar... nu dus druk bezig met de voorbereidingen. (Ook omdat ik de dag erna ook jarig ben). Wij vonden het ook erg leuk als er niet superveel leeftijdsverschil tussen zat... dus ook een bewuste keuze. Wij hebben het al tegen heel veel mensen verteld en ook op het werk. De meeste vinden het tof dat er maar zo weinig leeftijdsverschil tussen zit.. maar een enkeling reageert wel verbaasd dat we er zo snel weer aan zijn begonnen. Ik vind het alleen maar heel erg leuk! En het zal in het begin wel druk zijn, maar qua ontwikkeling en samenspelen zullen ze ook veel aan elkaar hebben. Nou, we houden elkaar wel op de hoogte hier!

Terug
Bovenaan