yes

Eindelijk is het me weer gelukt om in te loggen. Wat een drama zeg! Ik probeer het al de hele week, maar tot vandaag geen resultaat. Tenenkrommend!

Maar goed, ik ben weer in de lucht :D
Ik krijg binnenkort m'n eerste afspraak bij de VK, en 6 maart de echo. Wat ben ik benieuwd zeg.. Ik heb de hele tijd het gevoel dat we een tweeling krijgen.. En ik ben heel benieuwd of dit gevoel klopt.

Verder gaat het best goed hier, wel wat vervelende kwaaltjes.. maar dat hoort erbij. De misselijkheid begint nu erg op gang te komen, vooral in de ochtend voel ik me ontzettend beroerd. Ook nog steeds erg moe, en geprikkeld. Maar verder gaat t allemaal prima :)

He.. wat fijn om hier weer even mijn verhaal te kunnen doen zeg!

Fijne dag iedereen, dikke kus mamabeer.

Hoi mamabeer,

vervelend hè, gelukkig heb ik er nu geen last meer van en kom ik moeiteloos online.
Ik had ook het gevoel dat ik een tweeling krijg en dat gevoel klopte ook. Wie weet dus!
Hopelijk gaan de kwaaltjes snel weg. Ik ben niet echt misselijk maar heb zo'n weeïg gevoel en ben dood- en doodmoe!

Groetjes!

Ja echt super irritant! Ik ben er nu twee keer achter elkaar zomaar op gekomen, dat is al een applausje waard haha.. Ik hoop dat t zo blijft.
Ik hoop ook voor jou dat de kwaaltjes snel weg gaan. Moet ook eerlijk zeggen dat ik liever een beetje last van mn rug heb, dan dat misselijke gevoel. Bah.

xxx

Hey mamabeer,

Wat spannend !

Misselijkheid heb ik geen last van , maar ik heb van een vriendin gehoord hoe vervelend het kan zijn. Kan je tussendoor wel genieten ?
Ik heb alleen extreem last van emoties en vermoeidheid.

Ik heb 5 mrt een afspraak !

Doe je ook mee aan moeder voor moeders ?

JenJosh,
Nee ik doe niet mee aan moeders voor moeders. Ik woon in een flat, waar je eerst twee deuren door moet voor je bij de voordeur bent. En daarbij woon in nu (nog) in een niet zo fijne buurt, als ik die flessen voor de deur zou zetten dan kan ik er de klok op gelijk zetten dat ze gejat zijn, of over de gallerij liggen verspreid. En ik moet je ook eerlijk bekennen dat ik geen vriendjes ben met geuren momenteel haha! Ik kan weinig verdragen en als ik naar het toilet loop ben ik al aan het kokhalzen. NIET FIJN! ;)
Jij gaat wel meedoen?

Terug
Bovenaan