yess we krijgen een reading van derek oglivie

A

Anoniem

Guest
gister kreeg ik een telefoontje van het rtl programma

we hadden ons in december namelijk opgegeven om een reading te krijgen van derek,maar ja wie verwacht nou datie ook echt bericht terug gaat krijgen

gister werden we dus gebeld of we a.s zaterdag om 18.00 uur den bosch konden zijn,want derek wilde ons graag een reading geven

zijn nieuwe afleveringen starten (als ik goed had) in mei en daarin wilde hij echt speciaal gezinnen gaan helpen (wat hij altijd wel deed maar ook andere personen) nu gaat het echt alleen om gezinnen die een vader/moeder/broer of zus kwijt is geraakt.

en aangezien wij onze moeder zijn   kwijt geraakt in december en een gezin zijn van 6 kinderen in de leeftijden van 12 13 19 23 25 en 28 zijn en mn vader dan van 48 trok het hem wel aan en nu mogen we erheen

vind het allemaal zoooooooooooooooo spannend (normaal geloof ik niet zo in deze dingen)maarja als je het niet probeert weet je het nooit en ze wilde ook helemaal niks weten over ons mam hoe ze was overleden hoe oud ze was of wat dan ook alleen om wie het ging...............

ja er zijn zoveeel vragen bij ons en ik hoop dat het echt gaat lukken en dat er wat meer bekend gaat worde over het overlijden van haar (als dit niet het geval is ja helaas maar dan hebben we het geprobeert)

zo wilde het ffies kwijt

liefs

Hey,

Veel succes,, kan me voorstellen dat jullie het spannend vinden!
Wij zijn trouwens ook met 6e in de leeftijd van 19-31 en mijn ouders zijn halverwege de 50. Leuk he zo'n groot gezin!!

Gr MJ

quote: mary jane reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-04-2009 09:24:10'));

Hey,

Veel succes,, kan me voorstellen dat jullie het spannend vinden!
Wij zijn trouwens ook met 6e in de leeftijd van 19-31 en mijn ouders zijn halverwege de 50. Leuk he zo'n groot gezin!!

Gr MJ

hoi hoi

ja leuk he een groot gezin haha
vooral in deze moeilijke tijden zoals het verliezen van je moeder onverwachts dan heb je elkaar zooooo erg nodig en als je er alleen voor staat is het nog moeilijker denk ik

liefss

hey meid

wat super voor jullie!!!
ik zal voor jullie duimen dat jullie wat meer te weten krijgen over je moeder haar dood.
we horen wel hoe het was!
heel veel succes in ieder geval.

xxx do

Hoi Patricia!
Wow!!!Wat een kans!!!
Ik was vroeger ook niet zo van deze dingen, totdat mijn zusje overleed, heel raar, alsof je je gezichtsveld dan wat vergroot...Ik stond er opeens veel meer voor open.
Ik vind Derek Ogilvie zo eerlijk en oprecht.Vooral omdat als het hem niet zint, hij het niet mooier maakt dan het is, hij lijkt me er eerlijk en puur....

Ik wens je heel veel succes toe, ook voor je familie.
Hopen dat er meer duidelijkheid op tafel komt, zodat jullie het een plaatsje kunnen geven.

Zodra je de uitzend-datum weet, laat je het dan weten?

Groetjes Roos.

hoihoi,

wat een toeval, mijn zusje gaat daar zaterdag ook naar toe.
wij zijn onze vader op jonge leeftijd verloren (ik 17 zij 5) sinds kort weet ze dat hij niet haar biologische vader is (lang verhaal) ze zou het fijn vinden om juist daarom met hem in contact te komen om te zeggen dat ze van hem houdt.

ze is al eerder uitgenodigd voor een reading van hem  maar toen werd ze niet uitgekozen, ze vond het wel heel interressant vandaar dat ze zich nog eens heeft opgegeven.

nou veel plezier en succes

Jeetje wat gaaf!!!! Geweldig dat jullie zo'n kans krijgen.
Succes zaterdag. Laat ons weten wanneer het word uitgezonden!! Dat MOET ik natuurlijk zien!!

Liefs Trudi

heyhey

ben je al weer thuis?/
hoe was het??
tell us all :p:p
ben benieuwd of je wat te weten bent gekomen.
hoop het voor je meid.

nou, ik lees het wel.

xxx do

Terug
Bovenaan