Yess, zwanger na MK!!

A

Anoniem

Guest
Jippie!! Ik ben weer zwanger! Ronde 2 na mijn MK. Eng en enorm genieten tegelijk! Ik ga morgen op wintersport, dus daar maar lekker van genieten :)

Groetjes van Saskia

Gefeliciteerd! Geniet er van en maak je niet druk, alles komt altijd goed( ik heb me bij mijn zwangerschappen altijd veel te veel zorgen gemaakt, vooral de eerste 3 maanden, dat het een miskraam zou worden, dat we   niet genoeg geld hadden, hoe ik het ging regelen met mijn werk, mijn vriend studeerde nog, geen geld voor oppas en ik moest fulltime werken, kortom: overal zorgen over en het is allemaal goed gekomen!)

Gefeliciteerd!!!!!,
Ik kan me goed voorstellen dat het nu erg spannend voor je is. Gelukkig heb je afleiding! Wel genieten hè! De kans is immers erg groot dat dit keer wel alles goed gaat!!!
groetjes van Jeni

Gefeliciteerd geniet ervan.

Fijne en een leuke vakantie.

Liefs wen

SUPER lekker van genieten
we hebben helaas niet alles in de hand, maar wel het feit dat je geniet van het moment

quote: Saskia75 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-01-2006 08:47:09'));

Jippie!! Ik ben weer zwanger! Ronde 2 na mijn MK. Eng en enorm genieten tegelijk! Ik ga morgen op wintersport, dus daar maar lekker van genieten :)

Groetjes van Saskia

Hoi Saskia,

ALlereerst van harte gefeliciteerd!!

Ik vroeg mij eigenlijk af of je wel mag wintersporten? Weet iemand daar iets meer van? Vanwege de ijle lucht etc. en skieen of snowboarden kan dat dan wel?

Aîcha.

Terug
Bovenaan