yess

A

Anoniem

Guest
Het is voor mijn alweer twee maanden geleden dat ik op het forum was. Het zwanger worden ging mij zo beheersren dat ik besloot even niet op het forum te komen.
In oktober was ik 4 weken over tijd naar verschijnende testen gedaan te hebben was er op een gegevn ogenblik bij een romed test een heel licht streepje te zien. Twee dagen later was het mis en wer dik ongesteld heel heftig met gigantische krampen. Volgend de huisarts was het een hele vroege miskraam.
Deze maand was ik met hele andere dingen bezig. Tot ik vorige week de hele week misselijk was en mijn borsten enorm opgezet waren. Vrijdag wilde ik zekerheid en heb een test gedaan en waar ik nu al 9 maanden op hoop is waar geworden een dikke vette zwanger stond er op de test. Twee dagen later nog een gedaan het de streep was heel duidelijk.
Er is hoop dames. Ik duim voor jullie. Succes met alles.
groetjes

GEFELICITEERD!! Wat ongelooflijk fijn voor je!! knap van je dat je afstand heb kunnen doen van "het zwanger worden" en dan heerlijk een dikke streep ontdekken! Geniet van je zwangerschap en ik hoop dat je een prachtig en gezond kindje over 8 maanden in je armen mag verwelkomen!!

xx Annette

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Geniet van dat kleine wondertje in je buik, want voor je het
weet zijn de 9 maanden voorbij en moet je hem/haar delen
met de hele wereld.

Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan