yesss ik ben vandaag 7 weken zwanger!!!

Hallo dames,

Wil even mijn vreugde met jullie delen.
Ben vandaag 7 weken zwanger na afgelopen week een paar bloedingen te hebben gehad en woensdag een echo ter controle en die was gelukkig goed. We hebben het hartje zien kloppen dus ben echt zo super blij dat ik vandaag 7 weken ben. Ben de afgelopen dagen wel erg moe en heel erg misselijk eigenlijk de hele dag door.
Maar ben eigenlijk wel blij dat ik dit voel want afgelopen week heb ik me ook wel eens anders gevoeld.
Nou dames hoop dat jullie er net zoveel van kunnen genieten als mij ben echt super gelukkig.

Zijn er nog meer dames rond 11 juni uit gerekend??

Groetjes dipsy
.

Ja ik verwacht de kleine ook op 11 juni! Of daaromheen natuurlijk ;) Ben helemaal niet misselijk, maar wel ontzettend moe. Kan slapen wat ik wil, maar het helpt niet. Blijf ook zere borsten houden. Wacht in spanning op mijn echo op 10 november!

Grappig. Ik ben ook 11juni uitgetelt.
Wij hebben afgelopen donderdag een 2de echo gehad. Zagen toen ook het hartje al kloppen.
Ik ben ook ontzettend veel moe. Maar ik moet sowieso beetje oppassen met me zelf. Omdat ik zelf begin van het jaar pfeiffer gehad heb. En dat ik nu heel goed naar mijn lichaam moet luisteren.
Ik ben tot nu toe 2 keer goed misselijk geweest. Vandaag zo erg dat ik me werk heb moeten bellen dat ik smorgens niet kom en wel smiddags.
18November hebben we de volgende controlle. Ben ik eens benieuwd wat we dan kunnen zien

Haha, ik ben geloof ik de enige met 8 juni :)

Volgende week de echo, ik kijk er zo naar uit. Als ik eraan denk word ik soort van zenuwachtig. Wil het ook zo graag aan de opa's en oma's vertellen. Ben erg benieuwd op de reacties.... Helemaal leuk. Een week kan ineens lang duren...

Terug
Bovenaan