Yesss!! Ik ga solliciteren vanavond!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Na lang wikken en wegen hebben we besloten dat ik weer aant werk ga.
De muren komen echt op me af.. En rust heb ik al helemaal niet, met 2 kids om je heen ;-)
Dit is 1 van de redenen dat ik weer aant werk ga.
Vanavond heb ik een sollicitatie op een KDV als schoonmaakster.. Dit werk is goed te combineren met de kids. Het is savonds en dan is Ramon thuis.. Scheelt ons dus een hoop in gastouderkosten, aangezien die omhoog gaan met 1euro per uur, per kind, vanaf januari.

Ik had nooit gedacht dat ik zou zeggen: IK WIL GAAN WERKEN, hahaha! Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;-)

Liefs Deb.

Goed van je hoor! Het is ook lekker om even wat voor jezelf te hebben toch?

gr.Ing

Das zeker waar, Inge!

Tijd voor mezelf heb ik sinds Dylano geboren is al niet meer gehad.

Heb er ook een goed gevoel bij.. Had de vacature op i-net gezien.. stond er nog maar een paar minute op, dus heb gelijk gebeld.Ze zou me een sollicitatiebrief opsturen, en een half uur later belde ze, of ik vanavond al op gesprek kon komen.
Was een beetje overvallen door dat telefoontje, maar vind het wel fijn dat ze zo snel iets laat weten.

Liefs!

Wat leuk dat je weer zon zin hebt om aan het werk te gaan!! En superhandig dat je het zo kunt regelen dat je dan geen kinderopvang nodig hebt.

Goed zeg dat je lekker gaat werken!! Even zonder de kids.
Fijn dat het s'avonds is!
Hoeveel avonden moet je dan werken?

Gr Linda

Hoi Linda,

Ik moet dan van ma t/m vr werken. Iedere x zo rond de 2 uur.. Dus kom ik op 10uur uit. Ik wil in de toekomst toch weer naar 16 á 20uur werken gaan, maar laten we eerst dit maar eens ffkes fiksen ;-)

Liefs!

Ik vind het knap hoor! Overdag voor de kids zorgen en dan direct na het eten weer aan de slag? Wat worden je werktijden?
gr.Ing

Hoi Inge,

Mijn tijden worden van 6 tot 8 als ik het goed heb begrepen.. Dus das eten maken, eten, en dan gauw weg. Maar dan kan manlief de zooi opruimen van t eten hé ;-)

Liefs!

Terug
Bovenaan