Yesss! Twee positieve tests, het is dus blijkbaar echt zo :)

Hoewel ik het nog amper kan geloven! Morgen nog maar eens testen, je kan niet zeker genoeg zijn. En zo'n roze streepje zien is gewoon leuk ;) Nooit gedacht me op een forum aan te melden, maar heb zo'n behoefte om het erover te hebben, ik ontplof bijna! En natuurlijk heel benieuwd naar jullie ervaringen. Het is mijn eerste, dus ben helemaal nieuw, geen idee wat me te wachten staat. Tot nu toe een beetje de 'standaard' kwaaltjes: pijnlijke borsten, beetje pijn in mijn liezen en af en toe duizelig. Oh ja, en heel veel plassen!

Lijkt me heel leuk om met een groepje dat in dezelde periode is uitgerekend af en toe contact te houden en ervaringen te delen.

Lieve groetjes, Eva

En natuurlijk allemaal gefeliciteerd!!

Eva, van harte gefeliciteerd!
Lees ik het goed dat jullie er al even naar uit hebben gekeken, en het nu eindelijk zo ver is? Dat maakt het nog bijzonderder! Eindelijk geen tereurstelling, maar zwanger.
In ieder geval een goede zwangerschap!

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!

We waren nog helemaal niet zo lang bezig gelukkig (denk poging 5 ofzo), maar door andere problemen 'down under' zag ik het een beetje somber in. Gelukkig allemaal niet nodig blijkt nu.

Vandaag stiekem dus nog een keer getest en de streep is nu echt weer een stuk donkerder. Ben ik toch wel opgelucht over. Haha, hoe onzeker kan je zijn??

Lang leve roze streepjes!

Terug
Bovenaan