Yesss vandaag 7 weken zwanger!!!

Hallo dames,

Wil even mijn vreugde met jullie delen.
Ben vandaag 7 weken zwanger na afgelopen week een paar bloedingen te hebben gehad en woensdag een echo ter controle en die was gelukkig goed. We hebben het hartje zien kloppen dus ben echt zo super blij dat ik vandaag 7 weken ben. Ben de afgelopen dagen wel erg moe en heel erg misselijk eigenlijk de hele dag door.
Maar ben eigenlijk wel blij dat ik dit voel want afgelopen week heb ik me ook wel eens anders gevoeld.
Nou dames hoop dat jullie er net zoveel van kunnen genieten als mij ben echt super gelukkig.

Zijn er nog meer dames rond 11 juni uit gerekend??

Groetjes dipsy
 
hey gefeliciteerd..............en nu lekker genieten !!!!

ik ben zelf 1 mei uitgerekend (helaas). Mijn zoontje is van 26 juli...geweldige datum. Had nu ook graag in de zomer willen bevallen maar we waren iets sneller zwanger dan gadacht, ha ha ha.

Veel succes met je zwangerschap
 
Geweldig meid.
Zoals ik al op je andere topic had geschreven zegt een bloeding niet altijd wat he.Het hoeft niet per definitie dan mis te zijn.
Ik heb 3x een veegje bloed verloren en schok mij echt helemaal kapot gelukkig toen mocht ik ook voor een echo komen en was ik helemaal gerustgesteld.Ik ben gisteren de 8weken gepasseerd dus ben ook helemaal blij.
Heb over 2weken weer de volgende echo,kijk er nu al naaruit.Ben zo blij als de eerste 12 weken voorbij zijn.

Groetjes Suusje.
 
Mooi dat je 7 weken zwanger bent! Fijn dat alles goed gaat.

Ik ben er afgelopen woensdag achter gekomen dat ik ongeveer 5 weken zwanger ben. Helemaal blij, maar ben erg onzeker. De ene dag voel ik me wel misselijk, maar vandaag bijvoorbeeld weer niet. Dan denk ik...ojee, straks krijg ik een miskraam. Ik heb namelijk gelezen dat dan je zwangerschapsverschijnselen verdwijnen. Wie herkent dit?
 
Koekie18, m'n vorige zwangerschap is in een miskraam geëindigd.
Ik heb met 9 weken een echo gehad, alles mooi en kloppend hartje.
Met 13 weken heb ik een miskraam gehad en idd alle zwangerschapsverschijnselen waren verdwenen.
Ik had dat toen nog niet zo in de gaten, omdat de vorige zwangerschap van een tweeling was, dus kon ik niet zo goed peilen of het nou normaal was of toch heel anders dan de 2lingzwangerschap. Maar later bleek dat de zwangerschapsverschijnselen toch verdwenen waren en het kindje niet meer leefde.

Nu ben ik 7 weken zwanger en ik zit de hele dag te voelen en op te letten of ik DE verschijnselen nog heb. Gek word ik van mezelf!

Dus ik kan je alleen maar het advies geven wat ze mij ook geven........... maak jezelf niet gek en probeer "rustig" af te wachten! Sterkte!!!
 
Hoi Geluksmama,

Inderdaad...ik maak me snel gek met al die gedachtes. Wat jammer dat het bij jou toen wel mis is gegaan, lijkt me vreselijk om mee te maken.
Gefeliciteerd dat je nu 7 weken zwanger bent! Hopelijk gaat alles goed, ik wens je in ieder geval een fijne zwangerschap toe.
Vandaag bel ik met de verloskundige om een afspraak te maken, misschien dat zij mij ook gerust kan stellen. Vandaag 'gelukkig' weer een iets misselijker gevoel, haha.

xx Koekie
 
Terug
Bovenaan