Yesssss, hij is raak ik wordt mama

A

Anoniem

Guest
Ik had gezegd vrijdag pas te testen maar ik kon niet meer, voor mijn trouwdag kreeg ik van mijn vriendin een zwangerschaps test dus die moest we geluk brengen.
En ja hoor.............hij is raak ik ben zwanger, wat een prachtig huwelijksgeschenk zeg.
Ik heb gelijk op babybrabbel gekeken en ben 13 februari uitgerekend.

Stom maar ik heb net meteen een kaarsje aangestoken dat het niet weer mis gaat........
daar ben ik wel behoorlijk bang voor, maar ik moet positief denken.

Op naar het februari forum YES....

wauw ,die heeft zeker geluk gebracht!!!!!!!!!!!!!

Ik wil je dan ook hartelijk feliciteren en wens je een mooie,gezonde,ongecompliceerde zwangerschap toe .En rond 13 februari een gezond babytje.Misschien wel op valentijnsdag!

Het gaat je lukken hoor deze keer!geniet ervan!

veel liefs van Cindy

quote: Mirella schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-06-2005 18:37:20'));

Ik had gezegd vrijdag pas te testen maar ik kon niet meer, voor mijn trouwdag kreeg ik van mijn vriendin een zwangerschaps test dus die moest we geluk brengen.
En ja hoor.............hij is raak ik ben zwanger, wat een prachtig huwelijksgeschenk zeg.
Ik heb gelijk op babybrabbel gekeken en ben 13 februari uitgerekend.

Stom maar ik heb net meteen een kaarsje aangestoken dat het niet weer mis gaat........
daar ben ik wel behoorlijk bang voor, maar ik moet positief denken.

Op naar het februari forum YES....

Hoi Mirella,

Heel erg gefeliciteerd met dat je nu zwanger bent. Ik hoop dat je een makkelijke zwangersschap krijgt zonder dat je (veel) ziek bent/wordt.
Ik ben pas hier op deze site en weet dus niets af van de vorrige keer dat het mis is gegaan maar ik weet zeker dat het nu en zeker als je positief blijft heel goed zal gaan. Ik zal ook veel voor je duimen.

Groetjes Simone.

Geweldig! Wat leuk! Toch met z'n 3-tjes trouwen!!!! Hoop dat je geen misselijkheid of ernstige vermoeidheid voelt die dag. Doeggie! Fijne dag! Ben echt blij voor je, ook al ken ik je niet!!!!  Greetz patries

Yoehoe gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Wat een mooi huwelijks kado.
Zo een wil ik er ook wel! Hoop dat ik met je mee kan naar
het februari forum. Geniet er van. Liefs isa.

Wow gefeliciteerd!

Ik hoop dat je een hele goede zwangerschap toe en een gezonde baby!

Liefs

Wauwiewauw geniet ervan

Echt helemaal super
Ik zet je snel op de zwangerlijst

Veel liefs natasja

Hoi,

Onwijs gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap en je trouwdag!

Liefs Cindy

P.s deze is voor jou

Terug
Bovenaan