yesssss

A

Anoniem

Guest
Yes ik ben eindelijk weer ongie geworden.

Voor de derde keer in een jaar tijd. Dus dan snappen jullie misschien dat ik er juist blij mee ben.

Ik krijg er steeds meer vertrouwen in dat het toch nog goed kan komen zonder de mmm.

Ik draag ook sind afgelopen week-end een maansteen.
En sinds dien voel ik van alles.
Ik ben normaal heel erg nuchter maar als je wanhopig gaat worden denk je ach waarom ook niet.
Maar dat het zo snel zou werken...................
Wie heeft er nog meer tips????

Ik sta nu overal voor open.

Groetjes Mariska

hoi

gefeliciteerd want ik weet hoe dat voelt naar zo'n lange periode dat lucht gewoon op want dan kun je weer fris een nieuwe ronde in.
Ik had nog even een vraagje waar heb je zo'n maansteen gekocht en wat kostte die wil het na een jaar klussen nu ook wel met vanalles gaan proberen

groetjes van calimero en succes

HI Mariska,

In de maansteen geloof ik niet maar ik kan je wel iets homeopathisch aanraden. Het heet Monnikspeper en bij kruidenwinkels (en sommige Tuinen) te verkrijgen. Zelf heb ik het gekocht bij van de Pigge in Haarlem. Het reguleert je cyclus en gaat stemmingswisselngen tegen(heb ik dus last van).

Succes
M

Hoi Mariska

Wat die maansteen betreft, baad het niet het schaad ook niet. Maar ik geloof hier wel in. Ik heb als kind heel veel baad gehad bij bepaalde stenen voor de longen. Ik heb mijn vader vorige week een steen gekocht voor de nieren. Hij heeft hem nu 3 dagen om, en gisteren kreeg hij een nieraanval. Hij kreeg weer morfine gespoten. Maar de steen houd hij fijn om, want dit is voor hem een teken dat het werkt. Het word namenlijk meestal eerst erger, en dan pas beter. Dit is met veel dingen zo, ook met homepathie. Omdat de reguliere medicijnen de zaak ondedrukken, zijn klachten vaak snel weg. Stenen en homeopatische middelen zorgen er net voor dat het uit je lichaam verdwijnt, en worden de klachten eerst erger.

Verder kan ik je inderdaad aanraden om of teunisbloemolie te gebruiken of monnikspeper of eenhoornwortel. Die laatste twee bevorderen je vruchtbaarheid. En van de eerste weet ik (zelf gebruikt in pubertijd) dat het je menstruatie regeld, je heb dan een regelmatige cyclus, en minder pijn tijdens de ongi.
Je kunt het beste eens navraag doen in de winkel zelf, zij kunnen je vaak het beste adviseren.

Veel suc6
Doortje

Hoi Mariska,

In jou geval is het erg fijn, als je weet dat alles weer een beetje op gang komt.
Ik baal er juist steeds van als ik weer ongi word! Zwanger worden is niet zo makkelijk.

Ook ik draag sinds drie weken een maansteen aan een ketting, baad het niet dan schaad het niet, denk ik dan maar weer.
Ik hoop dat ie voor jou gaat werken(ook voor mezelf  natuurlijk), je zegt dat je van alles voelt, ik voel sinds dat ik hem om heb vaak kramp in mijn buik maar trekt ook weer weg, wat voel jij dan?

In ieder geval heel veel suczeven!

groetjes Saskia 30

Terug
Bovenaan