YESSSSS!!!!!!

Vanmorgen een test gedaan, en Hieperdepiep, hij is positief!!! yes yes yes!!!!
Ik kan het nog met niemand anders (behalve mijn man natuurlijk) delen dus wilde het toch maar even kwijt.. Ik kan de grijns echt niet van mn gezicht afkrijgen! Zo geweldig!
Ik ben dan als alles goed gaat in april 2010 uitgerekend.. heuj heuj heuj!!! Wie is er nog meer in april uitgerekend???

liefs Mij

He meis
Als eerste GEFELICITEERD! ;-)
Gaaf en onwerkelijk he?
Ik ben ook in april uitgerekend en weet het nu anderhalve week. Ik weet hoe het voelt om het voor je te moeten houden. Zo'n forum is ideaal. Je kunt je verhaal toch nog een beetje kwijt.
Ik moet het tot 3 sept voor mij houden want dan krijgen wij een echo.
Als je op pagina 6 kijkt zie je onderwerp:April2010.
Daar kun je je hart uiten en vertellen hoe het met je gaat ;-)
Tot forums.
Lieve groet,
Mieka

He meid,

Gefeliciteerd!

Ik weet het sinds zaterdag!! Ik deel hetzelfde gevoel als jij!! Onwijs blij, super, geweldig... Bij mij weet ook alleen mijn vriend het, maar ze zullen het overal wel snel merken denk ik, heb al last van symptomen.

Ook Mieka gefeliciteerd :)

Geniet ervan!!

Groet, tes

Hey Meid!!!
Ook ik deel mee in je vreugde...mijn man en ik weten sinds anderhalve week ook dat we zwanger zijn en net als jij in april 2010 uitgerekend zijn....EEN HEERLIJK GEVOEL!!!!!!
Voor ons samen is het t eerste kindje....errug bijzonder vind ik dat!!
We wilden er allebei nog heel graag eentje bij dus deze is héééééél erg welkom!!!
En gelukkig bestaat deze forum, want dan kun je tenminste je blijdschap met anderen delen, ook al ken ik je niet, maar dat maakt niks uit toch!!!
Meid, geniet ervan met volle teugen, zolang de beebs nog in jouw buik zit, is hij/zij alleen van jou....straks van de hele wereld!!! Dus de aankomende maanden ga ook ik flink genieten van dat gekriebel in mijn buik...kan niet wachten totdat ik hem/haar ga voelen!!!
Groetjes Flijn

van harte meid, wat onwerkelijk hè? Maar dat duurt niet lang meer.... als je bij de echo trappelende beentjes en het hartje ziet, zul je zo blij verrast zijn. Het is niet te bevatten het wonder van het zwanger zijn.... er groeit een kindje in je....! Wat een bijzonder voorrecht wat niet elk stel krijgt.... geniet er met volle teugen van. Het is je eerste, nu kun je helemaal nog gericht zijn op je zwangerschap. bij een tweede is dit veel minder.... dus elk moment GENIETEN!!

xxx

hoi
ik ben heidi ik ben nu 11 weken zwanger van de 2 de mijn zoon is nu 5 jaar wordt in nov 6 laat even weten wie er nog meer in april is uitgeteld groetjes heidi

Terug
Bovenaan