YESSSSSSS

Hoi meiden!

Ik heb vandaag een zwangerschapstest gedaan van Predictor! En ik ben hardstikke ZWANGER!!!!!!! Ik wilde het nog niet geloven... dus mijn a.s. man op zijn fiets nog een test halen. Nu een test van de Etos. Weer POSITIEF. We hebben er 2,5 jaar over gedaan. Ik ben zoooooo blij. Ik ben nu pas 5 weekjes. Ik hoop dat alles goed gaat. Jullie willen waarschijnlijk weten waar ik zoal "last" van heb. Ik heb een zeurende gevoel onderin de buik, zere borsten, kan me moeilijk concentreren. Klein beetje misselijk. En gigantisch veel plassen. Nou meiden geef niet op! Houd de moed erin!

Groetjes van Sandra

Hartelijke gefeliciteerd Sandra.

Voordat je verhuisd naar een ander forum, mag ik je nog even wat vragen?

Als je nu 5 weken zwanger bent (supercool) wanneer had je dan je NOD moeten hebben? En wanneer begon je de "lastjes" te voelen? En hoe lang na je NOD heb je gewacht met de test?

Sorry voor de vele vragen. Geniet lekker van je zwangerschap meid, hartstikke tegek!

Groetjes Fabbie

Lieve Sandra,

Hartelijk gefeliciteerd meid!

Maar voor je ons gaat verlaten voor het januari forum, mag ik je nog wat vragen?

Wanneer zou je NOD geweest moeten zijn?
En wanneer begon je de "lastjes" te krijgen? En hoeveel dagen na je NOD heb je getest?

Sorry voor de vele vraagjes. Heel veel succes en super de lux cool natuurlijk :)

Groetjes Fabbie

Terug
Bovenaan