YESSSSSSS!!

A

Anoniem

Guest
Jippie!!! Ik heb net getest....en ben hartstikke zwanger!!! En dat terwijl mijn man er niet eens is en ik hem ook niet te pakken krijg omdat ie   in de bioscoop zit!!!! Ppff, wel al een vriendin gebeld uiteraard want ik kan dit heuglijke nieuws natuurlijk niet voor me houden..... Ben zoooooooo blij!! Ben ongeveer op 1 april (volgens mijn berekeningen dan) uitgerekend....haha, nee, tis geen grap!!!

Dus meiden, ik ga dit forum verlaten en wens jullie allemaal heeeeeeel veel klusplezier en succes met wachten en met testen en met zwanger zijn of worden!!! Bedankt voor al jullie reacties de afgelopen tijd!!!

Veel liefs,
Agnita (mv Jesper 25-01-2005 en 4wkn1dg zwanger)

Onwijs gefeliciteerd! Geniet ervan!

Ik ben nu 2 dagen overtijd en ga morgenavond testen...hoop je te kunnen volgen. Mocht het raak zijn, dan ben ik uitgerekend op 31 maart.

Nogmaals: geniet ervan!

hoi Agnita, van harte gefeliciteerd! Helemaal te gek, joh! veel plezier van je zwangerschap!

Hoi agnita,

Van harte gefeliciteerd , super  Ik hoop dat ik je snel mag volgen. Geniet ervan en een heeeeele fijne zwangerschap

liefs happy

Hoi Agnita,

van harte gefeliciteerd!!! super. geniet er van.

groetjes,

sara

Meid, proficiat!!!!!!!!

Geniet van je zwangerschap, en laat je maar lekker verwennen.

Liefs Mickey

Gefeliciteerd!!!!! Geniet er van en ik hoop dat je het je man snel kan vertellen!

Groetjes Anoek

Terug
Bovenaan