yesssssssssssssss

A

Anoniem

Guest
ik kon toch net wachten met testen en ik denk dat ik zwanger ben
heb een tweede streepje niet heel donker rose maar licht rose en een streep is een streep toch
ik zit helemaal te trillen me vriend is net d edeur uit jammer geneog vandaar dat ik hier even me vreugde kwijt wil
ik ben zo blij ook omdat dit de laatste ronde was en ik wil het zo graag
ik hoop zo dat het nu goed gaat heb al een mooi dochertje en pas een miskraam gehad bij 6 weken
een streep is een streep toch of niet ben nu 4 dagen over tijd het is echt een duidelijke streep ohh wat heerlijk
denk dat ik maar even naar me moeder rij om het te vertellen
alleen me moeder verder wil ik het aan niemad vertellen bang dat het weer mis gaat
nou dan ga ik maar weer haha
romy

Hoi Romy,
Volgens mij ben je wel zwanger hoor!!
Toen ik de test deed van mijn zoontje(2.5) was er ook maar een heeel licht streepje te zien en ik moest echt 5x kijken. ben toen voor de zekerheid een dag later nog en test wezen halen en die gaf meteen een dikke vette streep!
Ik hoop voor je dat je zwanger bent .
groetjes Manita

de streep is wel duidelijk te zien alleen iets lichter dan die andere had ik ook met me vorige zwangerschappen dus kan mezelf wel feliciteren haha
ben zo blij
bedankt voor je reactie

He Romy,

Van Harte met je zwangerschap hoor wordt echt blij van zulke berichtjes. Het valt me op dat er veel van ons zwanger zijn geraakt deze maand. Nou   meid strooi glitters flink naar de meiden die nog niet zwanger zijn. Ik hoop ze goed te vangen hihihihi. Geniet er maar lekker van.

Liefs Linda

proficiat Romy!! wat heerlijk voor je!! geniet er lekker van en heel veel succes de komende weken!!

xxxx sweety

Gefeliciteerd Romy, en nu maar duimen dat alles goed gaat voor je.

Simone

Hallo Romy,

Fantastisch!!!   Fijn voor je dat je zwanger bent. Ga ervan genieten en houdt ons op de hoogte. Ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe.

Groetjes Nathalie

allemaal bedankt voor de racties en ik gooi nu even wat zwangerglitters over de site haha
hoop echt voor jullie dat jullie ook snel zwanger raken en kunnne genieten er van

bij mij gaat het wel heel snel bij me eerste dochter al na 1 ronde en me afgelopen zwangerschap ook na 1 ronde maar toen kreeg ik een miskraam en un weer na 1 ronde hoop alleen dat het nu goed gaat
allemaal echt heel veel succes

Terug
Bovenaan