yesssssssssssssssssssssssssssssss

A

Anoniem

Guest
Ik kan het niet bevatten.....tis niet te geloven...............tis niet te filmen!!!!! ik kon mezelf niet meer bedwingen vanmorgen. Ik voelde van alles in mijn lichaam en op de een of andere manier wist ik dat het raak was...........
Stiekem heb ik een test gedaan, als ik dit aan mn vent zou zeggen zou hij zeggen Sjan wacht nog twee dagen. Daar zat ik op de wc met de staafin mijn handen. Heel langzaam kwamen er twee streepjes..........ik vloog het toilet af naar buiten en kon alleen maar ratelen en huilen. Mijn man kan het niet geloven....en ik ook niet...

Na zo'n lange tijd, lijkt onze droom in vervulling te gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IK BEN ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.

Het kan nog alle kanten op gaan maar voor nu geniet ik even van het feit dat het allemaal kan!!!!

Veel liefs
Een blije Sjan

Ha lieve Sjan, wat een super de super goed nieuws zeg en dat na 5 jaar, echt meid, het is je gegunt, van harte gefeliciteerd!

Liefs, Pleun

JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! Ik heb je al gesproken en gefeliciteerd maar kan het niet laten om ook hier nog ff een berichtje achter te laten dus komt ie:

GEFELICITEERD MET DIE GEWELDIGE NIEUWS!!! GIRLPOWERRRRRRRR!!!!! Ik vind het ZOOOO FANTASTISCH voor jullie!!!!!!! Kom je naar het zwanger forum??!?!?!? (dus niet maand gerelateerd) Zit ik ook en nog meer van hier dus GEZELLIG!

Enne als je vroeg heel positief test betekent dit veel hormonen! (had ik ook) enne een tweeling betekent 2 x zoveel hormonen hihihihi!

x ing

Ps je hebt een eervolle vermelding op mijn log gekregen!!

Heeeeeee wat goed!

Ik vind het altijd zo fijn als een 'oudgediende' zwanger wordt... voor iedereen hier natuurlijk maar de oude garde is vaak ook wel al heel lang bezig! En nu mag je je ook bij de club aansluiten, geweldig! Geniet ervan en tot snel op het zwangerforum!

liefs Saartje (inmiddels 21 weken zwanger)

Hoi Sjan,

Wat geweeeeeeeeldig dat je zwanger bent!!!! Gefeliciteerd!!! Dat geeft de rest van ons weer hoop en moed voor de toekomst! Geniet er lekker van en ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!

Liefs, Anke

Hoi Sjan,

Van harte gefeliciteerd met deze zoooo gewenste zwangerschap. Geniet er lekker van en ik hoop dat ik je snel mag volgen!

Groetjes Ibbeltje

Hoi Sjan,

Wat een SUPER nieuws zeg, helemaal geweldig!
Geniet ervan en ik wens je een hele fijne zwangerschap toe.

Liefs, Judith

Hoi Sjan,

Wat een ontzettend  GOED, SUPER en GEWELDIG  nieuws. Het is je zo gegund na al die jaren.
Probeer lekker van het wondertje in je buik te genieten (ook al is dit erg moeilijk in het begin)
En nu op naar de 1ste echo. Hou je ons wel op de hoogte?

Ik hoop je snel te  zien op het zwanger zijn forum.

Kruimel (alweer 17 wkn zwanger)

Terug
Bovenaan