YESYESYES!!

Het is toch echt waar! Ik ben zwanger! Hoeveel testen moet 'n mens doen om het eindelijk te geloven. Heb er geloof ik wel 20 gedaan (van verschillende merken) maar telkens lichte streepjes. En ik wilde zo graag vette strepen zien, dan pas zou ik het geloven! Die vette strepen zijn er inmiddels. Nu begint het toch echt tot me door te dringen. Ik ben hartstikke zwanger! Ongelooflijk. Kon me nooit voorstellen dat dat mij zou overkomen. Maar nu na 10 maanden proberen en onzekerheid of we wel vruchtbaar zijn, is het raak!! Ik kan zwanger worden en ik ben het ook! We zijn erg blij maar vooral ook beduusd. Ik verheug me op 'n echo, zien is pas écht geloven. Verder ben ik gelijk al supergezond gaan doen, het is nog zo pril, zou blij zijn als het miskraam gevaar enigszins geweken is.
Heb niet echt verschijnselen. M'n ongi bleef uit natuurlijk en verder heb ik totaal geen eetlust, ik weet dat ik nu goed moet eten, maar het kost me erg veel moeite, en ik straal! Maar da's niet zo gek natuurlijk...
Grappig trouwens, toen ik in juli op dit forum verscheen, gaf ik mezelf de naam April, vond ik gewoon leuk. En hoe toevallig: wordt ik zwanger in april..! (rond pasen trouwens, dan blijken de eieren toch het best..)
Echt zo apart dit! Ben gewoon zwanger! Nou ja zeg!
Meiden, heel veel succes en heb geduld, het komt wel.
Liefs, April

Hoi April,

Van harte meid en wat een toeval van de maand april (had je jezelf nou maar september genoemd, had je die 10 maanden niet hoeven doorstaan, hihi)! Ga er lekker van genieten met je partner!

Liefs Kiki

Gefeliciteerd... ik had trouwens in het begin ook geen eetlust maar na twee weken begon dit in alle hevigheid toe te nemen. Geniet er lekker van...

Liefs Sas (9 weken)

heee april

heel erg gefeliciteerd meis en je hubbie ook natuurlijk.
ik word helemaal vrolijk van je berichtje super hoor.
ik moet nog een paar dagen wachten tot mn Nod en hoop dat het bij mij ook zover is.

he geniet er lekker van

liefs jorenda

Terug
Bovenaan