Yipeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Zwangerschapsverlof!!!!!!!!!!!!!111

Ik ben nu 6 weken van te voren gestopt omdat ik vanaf week 29 halve dagen werk omdat ik zwaar lichamelijk werk doe was het niet meer vol te houden.

Ik heb verder geen wilde plannen ik hoop op wat mooi weer zodat ik lekker buiten in de tuin van me verlof kan genieten.

Verder wil ik van te voren nog alles een schoonmaakbeurt geven in huis zodat alles lekker fris is.

Hoelang moet jij nog?

Nog 2 dagen werken en dan begint mijn verlof!
Ik stop 8 weken van te voren, heerlijk! Ik zit in het onderwijs en mijn verlof valt in de zomervakantie waardoor ik extra weken krijg. Ik heb nu 8 weken van te voren en 12 er na, heerlijk!

Bij de 1e heb ik gewerkt tot 4 weken van te voren en vond dit prima, maar nu vind ik het toch allemaal wel wat zwaarder en erg ezelllig thuis met die kleine dus kijk erg uit naar volgende week!

Gr Jessy

Oh ja begrijpelijk dat je dan wat eerder stopt!
En 6 weken voordien is ook wel lekker hoor, mijn verloskundige vond het ook verstandiger als ik dat deed zodat je toch wat meer uitgerust bent voor de bevalling.

Mijn verlof gaat oorspronkelijk op 7 april in, alleen ik zit nu al 5 weken in de ziektewet dus ik heb alles al gedaan wat ik wilde doen haha!
Het huis is zo goed als helemaal schoon, het is natuurlijk nooit schoon genoeg, maar er zijn altijd nog wel wat kleine dingetjes te doen hoor!
Het gaat wel erg opschieten nu allemaal he!?

Ohoh!
nog 1 dagje werken en dan heb ik ook eindelijk verlof. Het mooie weer begint net, dus dat komt super uit!
Heb echt zin om even lekker bij te komen en nog wat dingetjes voor te bereiden!

groetjes
Klarie

Ook ik ben met verlof. Wilde eigenlijk per 7 april stoppen maar werd al snel duidelijk dat dat niet ging lukken dus dan maar 23 maart. Tot ik op een goede woensdagochtend even langs de huisarts ging want ik voelde me zo slecht had veel pijn en harde buiken die niet meer stopten. Nu bleek ook nog dat er bloed en vetstoffen in mijn urine zat dus ben na die halve dag werken niet meer terug gekomen op mijn werk. Dus zit nu al 3 weken thuis en idd alles is al gedaan qua poetswerk. De zware dingen doe ik samen met mijn man want dat gaat niet meer alleen. Ik vind er weinig aan, aan thuiszitten. Ik ben het helemaal niet gewend om niks te hoeven doen. Ik werk 4 dagen in de week en de dag dat ik vrij was zat altijd helemaal volgepland. En nu hoef ik niks. De babykamer is klaar, mijn huis is op orde. wat moet ik nu nog?? Relaxen moet je schijnbaar ook leren. Ach er zijn ergere dingen om aan te wennen denk ik.

Terug
Bovenaan