yippie!!!!!

kon me zelf niet inhouden nod is zaterdag en sinds dinsdag zere borsten dus getest en jawel yes yes een dikke vette plus super blij nu hopen dat het 9maanden mag blijven zitten waar het zit maar ze zeggen 3keer = scheepsrecht dus daar hopen we dan maar op moest dit goede nieuws even kwijt en voor iedereen met ook een positieve test super en van harte gefeliciteerd groeten midori

Gefeliciteerd !!! Bij mij was het ook 3 keer is scheepsrecht... (ben nu 41 wk zwanger)

Probeer er van te genieten... (hoewel ik dat in het begin erg moeilijk vond...)

Hey meid, van harte gefeliciteerd.
Ik heb gisteravond ook getest en ook positief, maar we vertellen het nog aan niemand.
Ook omdat we al eerder een miskraam hebben gehad. Gelukkig waren we daarna weer zwanger en ook al begon het toen ook mis te gaan, door snel ingrijpen van een gyn in de familie  werd dat gelukkig voorkomen, en nu hebben we een fantastisch dochtertje van bijna 9 maanden. Maar blijkbaar heeft mijn lichaam moeite om zwanger te blijven en ik  ben nu iij best zenuwachtig voor de komende paar maanden.
Ik hoop echt dat het bij jou nu goed gaat.
Ik weet hoe moeilijk het is om het mee te maken.
Ik zou uitgerekend zijn voor 30 juli (vrij zeker, want kan maar  van 1 datum  zijn)
Wanneer jij?
Volgende week woensdag hebben we een afspraak bij de gyn. Hopelijk gaat alles goed.
Heel veel knuffels, sita        

HEyyy     gefeliciteerd heh !!

Ik lees het net en weet zeker 3 x is scheepsrecht was bij   ons ook zo ...en ben nu 38 weken en die vliegen ineens om !!! geniet er maar lekker van !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kusje bloem

Terug
Bovenaan