Yippieajeeejeeeeeeeeeee

A

Anoniem

Guest
Iets waar ik 15 lange maanden op heb gewacht is eindelijk gebeurt. Sinds gisteren wordt Lukas eindelijk niet meer huilend wakker! Hij ligt rustig een bed een beetje te kletsen en te brabbelen tot wij hem komen halen. Ik weet niet wat ik mee maak. Het was zo frusterend om hem altijd huilend/krijsend wakker te horen worden (en dan dus ook niet meer stoppen totdat je hem uit zijn bedje haalden). En ineens al twee ochtenden een vrolijk brabbelend mannentje.

Het is echt ongeloverlijk sinds vrijdag was hij ook overdag veel vrolijker en minder gefrustreed maar blijkbaar in zijn slaap dus ook. Wat had ik graag in zijn koppie willen kijken en hem helpen.

Annemieke

Oh wat heerlijk voor jullie!! Is ie soms pas aan de wandel gegaan? Dat was bij Stephanie ook zo'n ommekeer voor Milo. Veel plezier met jullie brabbelende mannetje!
Liefs Nelleke

Jaha!!! Gaaf voor jullie! En als een ander het zegt denk je vaak, het zál wel.... maar als het dan echt zo is, ben je alleen maar blij!!! Echt heel fijn voor jullie, geniet ervan

Susan (ik weet hoe het voelt.....)

Geweldig! Ga lekker genieten van het gebabbel, al kan ik mij voorstellen dat je nog op ieder kikje wakker ligt.

Oh wat een opluchting moet dat voor je zijn!
Ik hoop voor je dat dit doorzet, want er is niks frustrerender dan een kind wat niet lekker in zijn/haar velletje zit., Je kan immers nog niet vragen wat er is....

Liefs Annet

wow! hopen dat het zo blijft! en voor nu: lekker genieten!

liefs Jenneke

nou meis, geweldig nieuws zeg...ik hoop ook dat dat hier binnenkort gaat gebeuren....

Geniet er lekker van...dat geklets en gebrabbel...

Geef hem een dikke knuf

Liefs Denise

Terug
Bovenaan