Yoëll's springfestijn (foto's)

Yoëll heeft vandaag voor wat forum vriendjes en vriendinnetjes zijn verjaardag gevierd.
Mama had een springkussen gehuurd, maar om half 1 gaf de buienradar dat er om half 3 een fikse bui zou vallen boven ons huis. En om twee ur zouden de kids komen

Mama is niet zomaar van haar idee af te helpen dus.....

Meubels aan de kant en in de kamer ermee

Past perfect zoals je ziet!

Elise en Yoëll nemen de duik

Ff pauze hoor

Eey da's ff mijn cadeau hoor

Jumping Fabio

Thomas in actie

Dan hier categorie STOER!

En nogmaals STOER

Ja ja er was ook nog plek voor de papa's, de mama's en het andere speelgoed

De mariekezwaai

Paulien even geen foto's ja, ik eet een pannekoek

Mam ga even opzij, jij bent veel te groot hoor

De boys die maar 1 uurtje schelen in leeftijd

Alle kids waren naar huis, maar toch nog even met papa springen

We hebben een super gezellige middag gehad en hele leuke cadeautjes!
Dank jullie wel

Haha ik wou net een topic openen met : wij hebben een prettig gestoorde mamma op het forum!
Regen op komst? Geen probleem, we zetten het springkussen gewoon in de woonkamer! Hahaha
Nou het was super hoor Pauline! Fabio heeft echt genoten! Hij had het net nog over het springkussen en de glijbaan!
Heel erg bedankt voor een zeer geslaagde middag!!

Dikke kus van Cissy en Fabio

Het was super gezellig! Sprinkussen in de woonkamer! Ik raad het iedereen aan!!! Haha kinderfeest? Gewoon een sprinkussen in je woonkamer! Echt geweldig idee!
Wat een leuke foto's zeg! Die van Thomas in actie geweldig!!!!
Liefs Esther

Haha Cis en bedankt!
Ik ging om 20 uur de deur uit en alles was weer spik en span. Zijn even door het hius geraast. Vandaag nog even het laatste weg en het volgende springkussen kan erin hahaha

En het leukste van alles, het is heel de middag droog gebleven haha

Tuurlijk zet je het springkussen gewoon binnen, haha, ik wist niet wat ik zag... maar het was hartstikke leuk hoor Pauline!
Stijn heeft het allemaal verteld toen we thuis kwamen. Zo lief! Vooral het einde heeft veel indruk op hem gemaakt; papa boem!!! zegt ie steeds (de pappa van Yoëll liet het kasteel leeglopen en toen stortte de torens in).
Vanmorgen stond ie fanatiek te springen in zijn bedje.

Bedankt, het was een gezellige middag.

Terug
Bovenaan