Yoëll in de kinderstoel

Zooo Yoëll mooie stoel hoor.
En mamma, mooie tafel!
Wij hebben daar ook heel lang naar staan kijken, en toch maar een andere gekocht. Maar hij blijft errug mooi!!!
Liefs Nelleke

Wat een leuk en vrolijk ventje heb je toch!
Als ik zijn foto wel eens voorbij zie komen krijg ik altijd een smile op m'n gezicht haha..

Ben d'r maar trots op!!

Esmé mv Kay

Hey Pauline,

Wat een geweldige fotoshoot heb je weer gemaakt van je prachtige mannetje....helemaal te gek...

En vind ie het leuk bij papa en mama aan tafel in z`n eigen nieuwe stoel???

Papa heeft voor onze Yoëll een zitzak gekocht gisteren....dat vind ie ook helemaal geweldig...echt zo`n kleintje voor de minimensjes haha...
Foto`s volgen nog...

Maar hoe maak ik zo`n collage als jou??? Heb je waarschijnlijk wel al vaker geplaats maar ben een tijdje niet online geweest   hiero..

Nou liefs mij...

Leuk he? Het worden gelijk hele andere mensjes als je ze zo in een stoel aan tafel ziet zitten, toch? Hij zit er in ieder geval wel heel stoer bij. Denk dat jullie er net zo stoer en trots naast zaten, hahahaha.

-X- Marieke

Denise dat doen we met picasa, als je op google picasa intikt dan krijg je de site waar je het gratis kunt downloaden. Het is erg leuk.

En papa en mama waren inderdaad errug trots. Helemaal zonder verkleiner en zo mooi recht. Meneertje kan het dus wel, maar vind het wel gemakkelijk om te liggen of tegen je te leunen, hihi

Esmé, Bert vond het erg lief toen hij las dat je een smile op je gezicht krijgt van hem

Terug
Bovenaan