yoëll moet weer onder het mes

hey meiden,

sorry dat ik nog steeds niet optimaal reageer....maar we hebben een behoorlijk stress/kuttijd achter de rug....

vorige week maandag begravenis gehad van een familielid van hubbie.....vrouw van 54 die zo in elkaar is gezakt dmv hersenbloeding en direct overleden is, een uur na de begravenis kwamen we bij mijn ouders omdat yoëll daar was kregen we de mededeling dat mn oom een kwaadaardige tumor aan stembanden en in de keel en hals heeft en aangezien hij vrijgezel is en mn moeder de enige zus moeten er van onze kant heel veel dingen worden geregeld voor hem...word deze week nl nog geopereerd.....

en als klap op de vuurpijl kregen we diezelfde middag ook nog te horen dat yoëll weer onder het mes moet....nu ivm neusamandelen omdat hij al ruim 3 maand verkouden is....ook is er 1 buisje uit zn oor en de andere zit verstopt....hier gaan ze naar kijken om te zien wat ze moeten doen en heel miss. worden de keelamandelen ook nog verwijderd....pffffffff

net nu ik nog 5 weekjes moet....of nog minder want ze weten niet precies wanneer ik uitgeteld ben omdat de beeb telkens 2 week voor ligt qua groei...dus zelf krijg ik vlgd week nog weer een groeiecho om te zien of ik die week erop niet al ben uitgerekend......pffffff allemaal erg spannende dingetjes hoor.....

dus meiden het kan nog wel ff duren voordat ik echt weer helemaal ga reageren overal op......en ik wil ook niet de hele tijd met klaagdingetjes aankomen want dat vind ik zelf verschrikkelijk...maar goed....

meiden hopelijk tot gauw en als ik kan reageer ik

liefs denise mv yoëll en 34,4 wk zwanger of 37,4 wk zwanger

ach lieve denise, het zit echt ff allemaal niet mee!
Gecondoleerd met het overlijden van jullie familielid. Wat verschrikkelijk!
En dan ook nog je oom, heel veel sterkte!!

Ik hoop dat het dan snel kan gebeuren in het zh dan kunnen  jullie je gaan voorbereiden op de komst van de beeb!!

Hele dikke kus van ons!!

liefs jen

Als eerste gecondoleerd..
wat een vreselijk rottijd. En das altijd zo met nare dingen, als het 1 komt dan komt altijd ook het ander. Je hebt amper tijd om iets dan te verwerken.
Ik hoop dat je laatste loodjes in elk geval een beetje meevallen.

Heel veel sterkte

liefs
di silva

Hey Denise,

Allereerst natuurlijk gecondoleerd! Wat een ellende allemaal, alles komt ook altijd tegelijk he?
Hopelijk is er snel duidelijkheid over Yoell en natuurlijk over de duur van je zwangerschap! Das ook niet niks die onzekerheid, dat vreet ook aan je!
Ik hoop dat het allemaal zo snel mogelijk goed komt en dat jullie lekker kunnen gaan genieten van jullie beebietje!

Sterkte meid!

Dikke knuf van Cissy en Fabio xxx

als allereerste gecondoleerd! wat een ellende op het moment bij jullie zeg...hopelijk kom je toch nog wel een beetje aan je rust toe in de laaste weken van je zwangerschap
sterkte mert alles

Tjonge, wat een ellende allemaal. Gecondoleerd. En heel veel stertke met alles. Hopelijk is Yoëll er straks allemaal van af en kun je lekker gaan genieten, ook van jullie kleintje.

Groetjes,
Nelly.

jeetje,.. valt zeker allemaal niet mee. Komt altijd allemaal tegelijk hè?
Probeer toch een beetje aan jezelf te denken de komende weken. je zult je energie hard nodig hebben!!

Sterkte!!!!!

Esmé mv Kay en ???

Terug
Bovenaan