Yoëll Tomba!!! (foto's)

Wat wij vanmorgen hebben gedaan.....

Eerst wordt je in warme kleren gehesen en krijg je heeele rare schoenen aan je voeten, maar ja opa, oma, natalja, papa en mama hadden ze ook aan dus het zal wel

Oh kijk zo moet het... lekker glijden

Opa hou me wel even vast nog hoor, anders val ik

Zo hoog niet, anders raken mn voetjes de sneeuw niet meer

Aan de hand gaat een stuk beter

Ik kan zelfs al door het poortje skiën

Door de knietjes, dan ga je sneller en heb je goed evenwicht

Mijn kleine lekkere sneeuwmonster

Helemaal moe aan de fristi bij opa op schoot, na anderhalf uur! in de sneeuw en op de skies

Bij binnenkomst moest hij even de kat uit de boom kijken en dachten we dat we snel weer weg zouden zijn.
Al snel had hij de smaak te pakken en ging er helemaal voor. Zo prachtig om te zien.
Na een paar keer van de babyhelling gegleden te zijn, tussen mama's skiës.... vroeg Yoëll; mama nu die doen? En hij wees naar de hoge piste hahaha
Om half 2 ls een blok in slaap gevallen in de auto en hij ligt nu lekker verder te slapen in zn bedje.

Dus Steef!!!!!!!!!!!!! Wanneer gaan we? Heb nog bonnen tot 31 oktober en mn zus wil wel mee als begeleiding hihi

Wheèèèèè`, waar zijn onze baby's gebleven!!

Jemig, Yoëll, wat vreselijk stoer van je! Ziet er echt fantastisch uit! Jij wordt vast het forum-dare-deviltje hier! Super om te zien hoor!!

Groetjes,
Ellen mv Julian

YOËLL stoer zeg!!!
Superknap   van jou. Ik heb de foto’s aan de pappa van Stijn laten zien en hij vond het ook erg goed van jou. Was het koud? Ik ga eens graven in de dozen met wintersportkleding en dan kunnen we misschien ook een keertje gaan. Alhoewel ik het betwijfel of ze ook skischoenen in maat 23 hebben? Mag je ook alleen sleeen bv?

Nou steef ik heb vandaag 50% korting entree voor de 2de persoon gewonnen in de uithof, dus nog dichterbij voor je hihi
Ff bellen he of ze maatje 23 hebben.

Wanneer gaan we? Ik heb er zin in! Fenneke wilde ook graag, dus misschien een forumdate?? haha

Terug
Bovenaan