Yochert bij 7 maanden?

A

Anoniem

Guest
Hallo daar,

Kleine vraag...mag een kleine van 7 maanden al yochert? Ik was net mijn musli met yochert aan het eten en Daan zat me zo aan te kijken van 'wat is dat?' En elke keer als ik de lepel in mijn mond deed, ging zijn mond open! Dus hem wat laten proeven en het smaakte hem prima. Ik heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht wanneer te beginnen met zoiets.

Bedankt weer!
(nu moet ik hollen, moet werken)

gr Anita

Hoi,

Ja hoor!! why not??? Maar voor die kleintjes wel het liefst volle yoghurt.

Groetjes Debby mv B'Elanna

ik ben ook nog te voorzichtig met dingetjes geven
zitten allergieen in de familie
nou gisteren wat uitgeprobeerd zelf groente gemaakt en een heeel klein stukje vegetarisch vlees er door gedaan en heeft uur later alles uitgespuugd en toen waren we in de winkel heel vervelend maar gelukkig kon de kleine erom lachen en wij waren bleek van de schrik maar goed dit heeft niks te maken met het oorspronkelijke onderwerp
maar wat ik me dus   afvraag hoe zit het met de koemelkallergie?
en waarom volle yoghurt?

Als je kindje koemelkallergie zou hebben, zou dit ook al naar buiten zijn gekomen met de flesvoeding. Daar zou hij dan ook niet tegen kunnen...
Sil

Hoi
Hmm, ik heb altijd magere yochert. Waarom dan volle? (vind dat zelf niet lekker, vandaar ook niet in huis) En een allergie is hier in huis niet aan de orde, dus dat scheelt!

gr Anita

Hey!!

Ik gebruik ook volle yoghurt! Werd me aangeraden door cb!! Ik doe er ook altijd wat roosvicee door! Je hebt ook kant en klare yoghurt toetjes van nestle; yogholino aarbei of banaan!!! Vind ze heerlijk!!!

xx memke

De volle yoghurt is vanwege de vetgehalte/calcium enz.
In halfvolle zit daar minder van in, en die kleintjes hebben dat nog best wel nodig.
"vroegaaahhh" had je het natuurlijk vers, maar met de hedendaagse technieken wordt het beste van melk/+producten eruit gehaald...

Groetjes Debby mv B'Elanna

Nog trouwens, als je het lekker bij de boer kan halen....
Had ik die "luxe" maar.....

Terug
Bovenaan