Yoehoe!! Het is raak, ik ben zwanger!

Hallo allemaal! Wat ben ik blij, zwanger van mijn eerste kindje!! Het is allemaal nog erg onwerkelijk, maar 29 januari had ik toch echt een positieve test in mijn handen en die 2 dagen daarna ook. De eerste afspraak bij de verloskundige staat gepland op de 11-02 en vanmorgen heb ik bloed laten prikken. Zo wordt het langzaam allemaal steeds meer werkelijkheid. Mijn vriend en ik kunnen het eigenlijk nog niet echt bevatten. Ok, ik ben niet ongesteld en we hebben drie positieve testen toch heb ik zo iets van eerst zien en dan geloven...haha. Ik denk dat al we bij de vk geweest zijn het kwartje wel echt valt. Ik ben in augustus gestopt met de pil en om mijn heen werden bekenden al zwanger terwijl wij zoiets hadden.....waarom bij ons dan niet. Nu heb ik zoiets van 5 maanden, mooie periode om er naar toe te leven;). Het liefst schreeuw ik het van de daken, maar mijn vriend is wat terughoudender(miss ook maar goed). We hebben afgesproken na het bezoek aan de vk onze ouders en fam. in te lichten en dan de vrienden, spannennnnnnnnd!!

Ik voel nog geen enkel zwangerschapskwaaltje vandaar dat ik het nog wat moeilijk kan bevatten. Zijn er andere mama's in spé die ook nog geen zwangerschapssignaaltjes hebben?

Liefs Tilly2

ps:weer iemand wanneer er een mamaclub voor oktober 2010 komt?

Gefeliciteerd! en heel herkenbaar! Ik ben nu 20 weken en dat kwartje valt niet gelijk gelijk hoor, bij mij is hij nu pas na de 20 weken echo echt gevallen. Voor iedereen is het anders; wel of geen zwangerschapskwaaltjes en de mate waarin. Ikzelf had wel snel bandenpijn (krampjes rondom bm), gevoelige borsten maar ben weinig misselijk geweest - gelukkig! Wel snel moe. Je HCG gaat zich opbouwen en hopelijk krijg je er niet al te veel last van. Genietse! en bereid je voor dat je de eerste weken vooral veel aan het (af)wachten bent... nogmaals gefeliciteerd!!

Gefelciteerd en geniet ervan! Helaas ben ik ook in augustus met de pil gestopt en nog steeds niet zwanger, vind het wel lang duren zo :( Maarja komt goed....

Heel veel geluk samen!

Liefs Vic

Gefelciteerd en geniet ervan! Helaas ben ik ook in augustus met de pil gestopt en nog steeds niet zwanger, vind het wel lang duren zo :( Maarja komt goed....

Heel veel geluk samen!

Liefs Vic

Heel veel geluk samen!

Liefs Vic

Gefeliciteerd ;)

Het kwartje gaat heus wel vallen hoor, maar waarschijnlijk pas over 35 weken bij je bevalling ;)
Ik ben nu zelf 24 weken, en kan het nog niet helemaal bevatten! Foto's van echo's zeggen wel iets, het geschop, maar... ik zie haar niet :)!

Terug
Bovenaan