Yoehoe ook ik ben een december mama ;)

Ha meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En natuurlijk heel fijne paasdagen!

Ook ik mag me voorstellen en bij de decemberclub voegen... Ik ben Sam 29 moeder van Rens (geboren 2 -11-2010) waarschijnlijk uitgerekend Rond 17 dec. Van ons tweede kindje. Dinsdag eerst de vk bellen, daarna weten we meer.

Straks paasdiner bij mijn ouders dan gaan we het gelijk de hele Fam. Vertellen, ze kunnen het maar vast weten ;).

Ik ben meer van het volgen, dan van een reactie schrijven, maar dat wil niet zeggen dat het minder leuk is ;)

Ik hoop voor iedereen op een goede, prettige, fijne, niet te zieke en plezierige zwangerschap!! Zet m op meiden, over 8 maanden zijn de eerste baby's er al hihi

Xxxx Sam

Welkom op dit forum!! En van harte met je zwangerschap!! Leuk, veel mama's die de 2e krijgen. Ik heb al een zoontje van net 3 en vind t heel speciaal dat ik weer zwanger ben.
Veel plezier met vertellen, en succes met je zwangerschap!

Hai Sam,

Van harte gefeliciteerd met de komst van jullie 2de wondertje! :) Welkom bij de mama-club!

Veel plezier met vertellen straks! Ben benieuwd wanneer je eerste echo is....

Fijne zondag! Liefs Lynn.

Welkom bij de club. en gefeliciteerd met je zwangerschap.
Leuk, een tweede. Ik heb een zoon van 2. (dec. 2009).

Liefs, Peet

Welkom! En wat super leuk dat je het al lekker gaat vertellen!!! :) Laat je ons even weten hoe het was?

Ook ik ben zwanger van de 2e. Ik heb een dochter van 14 mnd (jan 2011).

Genier van je zwangerschap!

Terug
Bovenaan