YOEHOE..!! OOK IK MAMA IN SPÉ!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

na bijna een jaartje en een hoop teleurstellingen verder,

ben ook ik eindelijk zwanger!! heb deze maand voor t eerst ovutesten gebruikt, en mijn ei bleek eerder te zijn dan ik dacht, dus al die maanden gewoon "verkeerd geklust"

ik kan het zel nog niet echt bevatten..

hadden jullie dat ook?? ik zweef gewoon en volgens mij en ik ook een beetje gek aan het doen haha

Liefs Iris

Januari 2008 mama

Hoi Iris ik heb je op het andere forum ook al gefeliciteerd.
Maar hier nog een keertje dan   GEFELICITEERD MEID
En welkom op het zwanger forum.
Gr lisette

Ha Iris,
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wens je een hele goede zwangerschap toe, geniet ervan!
grts, daantje

Hoi,

Gefeliciteerd, geweldig he? Ook ik heb vanochtend positief getest!

Liefs, Lina.

Super, gefeliciteerd met je zwangerschap! Heel onwerkelijk om te zien he, twee streepjes. Ik was toen ook helemaal de kluts kwijt. Bleef kijken naar de streepjes, liep door de badkamer, ging weer kijken. En ondertussen maar in mezelf mompelen, zo spannend en onwerkelijk nog dan.
Geniet er lekker van meid!

Liefs Suus

Hoi,

Oh, wat herken ik mezelf in je verhaal...... heb maandagochtend positief getest, na ook bijna een jaar bezig te zijn geweest. Wij hebben alleen afgelopen maand alles van ons af proberen te zetten en de thermometer aan de kant gegooid, ook omdat we op vakantie gingen. Dit weekend bleef de menstruatie maar uit, ik kon het niet bevatten. Gisteren wel 10 keer gekeken of dat tweede streepje er wel stond.. Kan het overigens ook wel merken aan mijn lichaam. Heb jij al kwaaltjes?
Ik heb de afgelopen tijd zoveel getwijfeld of we wel zwanger konden raken, maar gelukkig is het nu eindelijk gelukt.
Geniet van je hormonale achtbaan!
Groetjes,
Truus

ben echt helemaal de kluts kwijt,

heb zelfs de test gesloopt om te kijken of het streepje er wel ECHT stond achter het venstertje

pff kan het nog niet echt bevatten..

ja heb last van ongi krampen, maar dat schijnt normaal te zijn,

en me borsten zijn opgezwollen en erg gevoelig , haha ze staan echt heel strak ( net 2 balonnen haha )

Terug
Bovenaan