Yoehoe spannend!

Hallo allemaal, ik heb al even gereageerd op de andere twee dames, maar zal me even officieel voorstellen!

Afgelopen maandag heb ik een test gedaan. Ik kon niet wachten, ik had namelijk al zo'n gevoel. Vage klachtjes, maar eigenlijk nu geen last van, misschien was ik er te gefocust op haha en nu ik positief nieuws heb voel ik me goed!

Wij hebben al een dochter, Famke van 2 jaar en drie maanden... ik denk dat de derde verjaardag toch dicht bij komt! Bij haar was ik bijna 42 weken zwanger, maar omdat ze er zo goed uitzag, zullen ze me niet zo lang laten overlopen.

leuk om hier weer actief te zijn! Vond het 2 jaar geleden ook erg gezellig bij de mamaclub!

Welkom! Gefeliciteerd! Ik heb maandag ook positief getest, grappig er zijn meerdere dames volgens mij op dit forum! Ik heb een zoontje, inmiddels 2 jaar en 4 maanden, de uitgerekende datum zal begin aug zijn, dat wordt spannend want mijn zoontje is ook in augustus jarig ;)
Altijd leuk op z'n forum om wat met elkaar te kunnen delen, zeker nu de buitenwereld het nog niet weet!

Jeujj! Weer iemand zwanger. Gefeliciteerd!
Hopen dt dit kleintje geen 42 weken blijft zitten maar een week of twee eerder het hoekje om komt.
Al is dat nog niet zo'n makkie he dat hoekje om.
Inderdaad erg fijn Femke om hier alvast ronduit te kunnen kletsen. Bij ons was ook elke uitgerekende datum nog vlakbij naaste familieleden . Ook nu wordt het weer spannend. Maar dat is het toch al.

Ik heb mezelf voorgenomen om zoveel mogelijk te genieten nu nog niemand het weet en de kwaaltjes nog maar net iets beginnen. Vandaag ben ik begonnen met de blauwe flessen van Moeders voor Moeders vol te krijgen met urine. Gelukkig kan ik er een week over doen! Gaan jullie ook meedoen?

Hi! Welkom, grappig inderdaad dat onze kindjes allemaal zo dicht bij elkaar zitten. Mijn zoontje is van sept '11 :) nu aug, dus inderdaad dicht op elkaar! Was bij de eerste ook 42w maar dat gaat nu niet meer gebeuren.. Ben medisch en krijg keizersnede, dus een geplande. Mag ook niet meedoen aan moeders voor moeders :-( had gebeld, maar ik heb bloedtransfusie bij eerste bevalling gehad, dus dan mag je niet meer meedoen :-(

Terug
Bovenaan