yoehoe, verlof!!

Hi Ladies,

Yes yes, morgen voor de komende 4,5 maand niet meer richting werk!!! Mijn verlof is begonnen, heerlijk. Ik had de mazzel dat ik nog zat dagen had dus heb lekker voor mijn 4 wk verlof ook nog 2wk vakantie geplakt dus dan toch al lekker met 6 wk al thuis. Ben trots op mezelf, heel de zwangerschap, maar 2x een middagje eerder naar huis gegaan en dat was pas ook pas mijn laatste werkmaand. Mag mijn baas blij mee zijn denk ;). Ik kwam thuis en mijn manneke had een lief kaartje klaar liggen met lekker tijdschrift erbij en in het kaartje stond dat ik morgen een relaxkado krijg. Ben benieuwd :).

Ben niet bang dat ik me ga vervelen en ik ga duimen dat onze kleine meid beetje eerder zich laat zien. Moeten jullie nog lang werken of al meer met verlof?

Liefs Tilly

Lekker hoor, geniet ervan!
Ik ben thuisblijf mama dus ben al tijden met verlof of ga nooit met verlof het is maar hoe je eht bekijkt...
Veel plezier vandaag met je kado!

Lekker datje al verlof hebt, geniet ervan.

Ik ga 6 september met verlof en moet zeggen dat ik er al naar uitkijk!

En dan hoef ik ook niet meer terug naar het werk, heb in overleg mijn contract niet laten verlengen. (moest en zou 36 uur blijven en een nieuwe opdracht met 2 uur reistijd heen en terug).

Even lekker mt de baby thuis en na 1 jaar ofzo kijk ik wel weer verder.

groet
Yvonne

Mn verlof is ook begonnen.Lekker ff genieten enz.
Ben al soms te druk bezig met veel dingen tegelijk en das eigenlijk niet goed.......
Maar heb me dr eigenlijk ja zelf mee.en natuurlijk de kleine en die is me heel belangrijk dus heb al stapje terug gedaan,wat eigenlijk wel erg wennen is want ik help graag andere en nu vraag en krijg ik hulp van anderen...Groetjes

lekker joh eindelijk verlof en nu uitkijken naar de bevalling en de kleine natuurlijk ik zit al een tijd thuis ik weet niet eens meer hoelang maar wel erg lang voor mijn gevoel
laat je wel weten wat je kado is ben wel benieuwd
geniet van je verlof

Heerlijk he, met verlof zijn. Heb zelf in totaal 21 weken, heb nog 3weken zomer en 2weken winterverlof er voor en erachter kunnen plakken. En als onze kleine meid later dan de uitgerekende datum komt is het het natuurlijk langer. Ik kan niet wachten tot oktober! Ik zelf ben de 5e uitgerekend. En mijn zusje de 30e van oktober. Alleen wil zij niet weten wat het wordt. Heb al van de verloskundige gehoord dat we rekening moeten houden met 8pond+. Met 32 wkn was ze in gewicht al zoals gemiddeld met 34/35 wkn. scheelde bijna een pond met wat gemiddeld is voor 32wkn! En als ze zo door gaat wordt t een flinke meid! Vind ik eigenlijk niet erg, houd wel van een beetje mollige baby!
Geniet allemaal van jullie zwangerschapsverlof en pak je rust! Voor je t weet ga je over naar bevallingsverlof, en is alles anders!

Morgen weer werken, oh nee hahaha

@Angelique: zo relaxed, een massagekussen. Kun je in stoel zetten en met 1 druk op de knop onderga je een heerlijk rugmassage :)

Terug
Bovenaan