YOEHOEEE!!!

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal wil ff mijn verhaal kwijt

Ik heb afgelopen jaar 2 miskramen gehad..   en daarna heel snel weer zwanger!!   en dit keer heel goed ben nu 22 weken en 1 dag zwanger van een meisje!!!  

en moet zeggen dat we nu pas gerustgesteld zijn na   het zien van deze echo en nu heb ik ook echt het gevoel zwanger te zijn ! vooral als ze veel schupt want ze is echt super druk in mijn buik echt in een woord RETE GAAF!!!!!!!

DOEI DOEI DIKKE KUS BLOEM EN ..

Gefeliciteerd. Ik weet wat je bedoelt. Voor deze zwangerschap heb ik een mk gehad, en ik was er ondanks de termijnecho niet gerust op totdat ik de twintig weken echo had. Toen we daar 'groen licht' kregen kon ik mijzelf ook pas echt zwanger voelen een spulletjes gaan kopen enz...

Nu kun je echt gaan genieten

gr. Peet
(31 + 3 wk zwanger van een meid)

Hoi,

ook ik heb het gehad......eerst een miskraam en een jaar later weer zwanger.
Nu ben ik precies 23 weken en moet zeggen dat ik het soms nog moeilijk vind om te genieten......heb de 20 weken echo gezien en alles gaat goed met mijn meissie...ja ja we krijgen een dochter!
En ook ik voel haar al bewegen en dat is een heerlijke ervaring............toch blijft het altijd een beetje angstig..........maar als ik haar straks in mijn armen hou........

groetjes

Terug
Bovenaan