Yoepi!! Hidde slaapt door

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

We zijn deze week naar de kinderarts geweest omdat Hidde zo benauwd was. Hij krijgt nu 2 soorten pufjes en het gaat gelijk beter.
Daarnaast gaf ze het advies om hem 1 nacht te laten huilen (was in totaal 3 kwartier) en daarna viel hij gewoon weer in slaap. Ben ik daavoor elke keer 's nachts er uit geweest. Ook leek het of hij dan honger had, maar dat valt blijkbaar ook wel mee want hij wordt nu om half 7 wakker.
Laat ik niet te vroeg juigen, maar hier ben ik al heel blij mee.

Zijn er meer die al aan de pufjes zijn? Hidde is 4,5 maand.

Ze gaf ook het advies per direct met groente en fruit te beginnen, dus dat gaan we morgen doen. Ik zei al tegen mijn vriend...ik filmen jij voeren.....

Fijn weekend allemaal.
Groetjes Lynn

hoi,

nou meid, hoop dat ze doorslaapt want die van mij is nu bijna zeven maanden en slaapt nog steeds niet door.

groetjes Bianca

Pffff. Hoe houd je het vol. En ik ga echt heel hard duimen dat dit zich doorzet.
Succes en ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt.
Voor mezelf hielp het wel om niet te veel op de klok te kijken als ik er uit moest, dan stoorde ik me er minder aan.
Groetjes Lynn

Hoi Lynn,

Gefeliciteerd!
Ik zal ook voor je duimen dat je kleine vent door blijft slapen.
Ik ben gezegend met twee goede slapers (mijn dochter van drie slaapt altijd als een os en Bas krijgt nu om 20.00 uur de laatste fles en slaapt dan tot 7.00 uur. Dan krijgt hij een fles en gaat hij zijn bed weer in tot 10 uur). Gebroken nachten kennen wij dus nauwelijks en dat is écht goed voor je energie.

En wat betreft die pufjes. Is de kans niet aanwezig dat hij daar weer overheen zal groeien?

Veel plezier ook met de fruit en de groente. Zorg niet alleen voor de filmcamera, maar ook voldoende doekjes en slabbers om Hidde daarna weer toonbaar te maken.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan