Hey dames,
Wilde jullie even vertellen dat de yoga gisteren heel leuk was. Niet zo 'zweverig' als ik verwacht had!
We kregen wat oefeningen om je helemaal te ontspannen.... op dat moment begonnen bij een heleboel van ons die kleine te bewegen (omdat we dus zo ontspannen waren). Verder kregen we wat ademhalingsoefeningen en nog wat andere bewegingen geleerd om je bekken te versdtevigen voor de bevalling. Kortom, een leerzaam uurtje.....
Alleen (ja daar komt ie dan toch....) Op het einde moesten we 10 minuten op de rug liggen, ogen dicht, goed lekker rustig ademen. En Toen begon die vrouw dingen te vertelen zoals:
Neem je baby in gedachten in je armen, wieg het heen en weer.
Praat in gedachten ook veel tegen je baby...
etc...
Dat was het enige puntje wat ik minder vond.... Maar van de andere kant...
Misschien moet ik gewoon eventjes wennen..
Denk wel dat ik veel zal hebben aan deze oefeningen
Liefs en een fijn lang weekend
Wilde jullie even vertellen dat de yoga gisteren heel leuk was. Niet zo 'zweverig' als ik verwacht had!
We kregen wat oefeningen om je helemaal te ontspannen.... op dat moment begonnen bij een heleboel van ons die kleine te bewegen (omdat we dus zo ontspannen waren). Verder kregen we wat ademhalingsoefeningen en nog wat andere bewegingen geleerd om je bekken te versdtevigen voor de bevalling. Kortom, een leerzaam uurtje.....
Alleen (ja daar komt ie dan toch....) Op het einde moesten we 10 minuten op de rug liggen, ogen dicht, goed lekker rustig ademen. En Toen begon die vrouw dingen te vertelen zoals:
Neem je baby in gedachten in je armen, wieg het heen en weer.
Praat in gedachten ook veel tegen je baby...
etc...
Dat was het enige puntje wat ik minder vond.... Maar van de andere kant...
Misschien moet ik gewoon eventjes wennen..
Denk wel dat ik veel zal hebben aan deze oefeningen
Liefs en een fijn lang weekend