Yoga

Ik ga eens per week naar Yoga. Het ontspannen is heerlijk en met een drukke baan en al twee kids vind ik het heerlijk een uurtje per week alleen voor mezelf en het babytje in mijn buik te hebben. Ik ga bevallen middels een keizersnede maar ga de ontspanningsoefeningen wel toepassen zodat ik relaxter de OK in ga dan bij de vorige twee keizersnedes. Grtz Nouky

Ik doe nu zwangerschapsyoga en dat heb ik vorige keer ook gedaan. Ik vind het heerlijk ontspannen en een lekker uurtje om met de baby bezig te zijn. Tijdens de eerste weeen vond ik de ontspanningsoefeningen ook fijn en goed te doen. Aan het eind wordt het voor mij zo zwaar dat het echt niet meer werkt, ook tijdens mijn eerste bevalling, een weeenstorm van 3 uur was het zo zwaar dat ik echt niets had aan ontspanningsoefeningen, omdat de weeen elkaar direct opvolgden.

Ik heb de vorige keer zwangerschapsyoga gedaan en er zeker iets aan gehad. Inderdaad de ontspanningsoefeningen, maar ook de ademhalingstechnieken en vooral de bekkenbodemspieroefeningen (ook na de bevalling blijven doen!) waren zeer nuttig. Bovendien is het best leuk om een uurtje per week met zo'n hele groep zwangere kippen door te brengen! ;)

Ja, precies. Dit lijkt me nou ook hartstikke leuk. Misschien houd ik er ook nog wel een goede vriendin/vrienden aan over. Is altijd leuk om met meerdere zwangeren in contact te komen. Morgenavond de eerste les..... spannend!

Terug
Bovenaan